Спецпроекты now:

Засновниці бренду LUVI про чесність із собою, зіркових клієнтів та Євробачення - 162x46 Засновниці бренду LUVI про чесність із собою, зіркових клієнтів та Євробачення - 162x46
Мода

Засновниці бренду LUVI про чесність із собою, зіркових клієнтів та Євробачення

Ми поговорили з засновницями українського бренду LUVI, дизайнерами Людмилою Седляр і Вікторією Заграфовою, про те, що для них означає творчість і як працювати з такими зірками як Тіна Кароль, Макс Барських, Ольга Фреймут та іншими.

– Що для вас означає бути творцями?

– Бути творцями – це любити те, що ти робиш і не бачити своє життя без реалізації своїх ідей.

– За що ви любите і не любите свою роботу?

– Нам подобається весь процес від початку виникнення ідеї до її реалізації. А про не любов – це коли є конкретне завдання і немає простору для творчості (посміхаються). Тоді може трапитися замикання і ідея не захоче виходити в люди (сміються), але це правда “не наше” і зараз такі моменти практично не трапляються.

Читайте також: НА ЗАВИСТЬ КИМ: КАК УКРАИНКИ ЗАПУСТИЛИ БРЕНД МИНИМАЛИСТИЧНОЙ СПОРТИВНОЙ ОДЕЖДЫ

– Як виглядає успіх у вашому розумінні?

Успіх – це коли ти можеш вибирати. З ким працювати, коли і як. Це свобода!

– Постійно продукувати нові ідеї і шукати нові шляхи втілення своїх задумів, при цьому залишатися в рамках ДНК бренду – наскільки це посильне завдання? Як справляєтеся?

– Безумовно, це посильно і нам це вдається (посміхаються). Ми вважаємо, що для цього просто потрібно постійно перебувати в процесі і бути чесним з собою і з оточуючими, а також вдячним.

– Як святкуєте перемоги? Є у вас особливі ритуали?

– Наші перемоги належать всьому колективу, тому наш головний ритуал – це прийти зранку на роботу і сказати: «Ви бачили це? Це ж неймовірно красиво!!!». Так, ми самі себе хвалимо (посміхаються)!

– Яка річ LUVI є для вас знаковою?

– Все, що було нами зроблено, веде до наслідків, до створення чогось нового. Тому для нас важливо все, що було коли-небудь зроблено. Це про цілісний шлях, а не окремі історії.

– Серед ваших клієнтів половина українського шоу-бізнесу: Тіна Кароль, Світлана Лобода, Макс Барських, TAYANNA, Ольга Фреймут, Алан Бадоєв, Ассоль і багато інших. Як працювати із зірковими клієнтами?

– Ми дуже любимо талановитих людей! Працювати з ними – це задоволення, а також нам дуже важливий результат нашої роботи. Це завжди новий виклик нам самим.

Читайте також: КАК УКРАИНСКИЕ И МИРОВЫЕ ЗНАМЕНИТОСТИ ПОДДЕРЖИВАЮТ ЭКОДВИЖЕНИЕ

– Ви уважно стежите за порядком денним в українському шоу-бізнесі, наприклад, в 2017 створювали костюми для ведучих Євробачення. Цього року ваша підопічна на конкурсі – Ассоль. У якому образі виступить співачка? Яка історія стоїть за створенням її вбрання?

– Цього року ми створили для Ассоль сукню для Нацвідбору на Євробачення. Вона була зроблена з легких шовкових тканин білого кольору. Перед створенням ми виявили одну загальну для нас хвилюючу тему: забруднення планети і неусвідомлене споживання. Ми багато говорили про це і вирішили, що білий колір – це колір чистоти і можливості почати все з початку. Ніколи не пізно зупинитися і задуматися про все, що ми робимо. Саме така ідея допомогла нам відтворити образ Ассоль для пісні “Save it”.

– Які у вас творчі плани на 2020 рік?

– У нас завжди є плани (посміхаються). І скоро ви побачите їх втілення, тому чекайте сюрпризів!




Понравилась статья? Оцените:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Loading...