UA
RU

Свіжа кров української моди: The Phygital Show проекту Ukrainian New Fashion Days 2020

Редагувати переклад
Пандемія не лише внесла глобальні зміни до міжнародного ринку моди, але й подарувала можливість українському fashion зайняти гідне місце серед світових модних брендів.

Свіжа кров української моди: The Phygital Show проекту Ukrainian New Fashion Days 2020-Фото 1

Проект Ukrainian New Fashion Days 2020 має на меті показати європейським ЗМІ, байєрам та споживачам перспективні українські бренди. Проект проходить за фінансової підтримки Українського культурного фонду та реалізується командою Платформи розвитку fashion-компаній та молодих креаторів New Fashion Zone.

«Я бачу справді великий потенціал у майбутньому для українських брендів. Думаю, «завтра» для України справді буде місце в моді, креативності та конкурентоспроможності на ринку», — каже Адріан Бортотто, дизайнер дому моди Dior і Ментор проекту.

Що?

6 українських брендів були обрані міжнародним журі з-поміж 130 учасників проекту. Протягом кількох місяців фіналісти Ukrainian New Fashion Days 2020 пройшли непростий шлях відбору, консультації з іноземними експертами моди і тепер готові презентувати свої роботи Україні та світу у форматі ZOOM-catwalk. 

Коли?

Показ відбудеться 16 жовтня о 12:00 у Pochayna Event Hall. ZOOM-трансляцію можна буде за посиланням, що прийде на вказану пошту після реєстрації на сайті

Які фіналісти?

Фіналістами проекту Ukrainian New Fashion Days 2020 стали 6 брендів: 7/11, Pure One, Don`t look, PANOVE, epps design, Gorsset. Символом, що об'єднує всіх фіналістів, стала корона, яка має визначальну рису бренду. Спробуйте цю маску в Інстаграмі

7/11. Це авторський стрітвеар для тих, хто прагне виглядати актуально, але не як усі. Основа лінійки — щільні сорочки оверсайз фірмовими деталями, штани-банані та експерименти з деніму в техніці печворк.

Чистий. Цей бренд є одним з небагатьох екологічних українських брендів, присвячений жінці та її творчій силі. Цього року бренд глибоко вивчав стійку моду, відвідав дві спеціалізовані масштабні виставки в Мюнхені та Лондоні, наполегливо працював над тим, щоб зробити свій одяг більш стійким та щоб знайти найкращих постачальників тканин, що мають взаємні з брендом цінності.

Читай також: Кіномарафон: Квентін Тарантіно (частина 1)

Don't look. Це ексклюзивний бренд жіночого білизни та купальників. Клієнтка бренду — будь-яка жінка, що цінує комфорт та авторський стиль у дизайні.

PANOVE. Цей бренд створює одяг, що підходить під потреби різних поколінь українців та українок. У колекції бренд робить ставку на мінімалізм і комфорт у промовах, що підходять кожному. 

epps design. Це бренд одягу, що транслює якісний образ сучасної міської жінки. Якість матеріалів у бездоганному виконанні, що підкреслює природну красу, допомагає усвідомити та відчути свою жіночу природу – це головна цінність бренду.

Gorsset. Цей бренд спеціалізується на тому, як зробити національне вбрання актуальним для нашої години. Своїм одягом бренд хоче передати зв'язок минулої години із сьогоденням, віднайти баланс між світовою модою та українськими традиціями. 

Крім того, у рамках phygital-шоу пройдуть такі покази: 

10:00 - Phygital покази VI International Designers Contest New Fashion Zone, Частина 1.

12:00 — Phygital Show Ukrainian New Fashion Days 2020

13:30 — Прес-конференція Проекту Ukrainian New Fashion Days 2020 у Zoom (посилання на трансляцію буде доступне після реєстрації на сайті). 

14:00 - показ фіналістів FrankfurtStyleAwards 2020

14:30 – покази VI International Designers Contest New Fashion Zone, частина 2.

Статті на тему