Томмі Хілфігер приєднався до Зали слави світової роздрібної торгівлі
Редагувати перекладСьогодні The World Retail Congress представив обраних до нагородження номінантів, серед яких опинився дизайнер та підприємець Томмі Хілфігер.
Томмі Хілфігер представив першу колекцію під своїм ім'ям у 1985 році, а сьогодні на рахунку бренду понад 14 тисяч магазинів у 115 країнах на п'яти континентах. У 2014 році компанія заробила $6,7 млрд на роздрібному продажі, що було досягнуто багато в чому завдяки успішній маркетинговій та рекламній стратегії, яка задіяла зірок шоу-бізнесу.
Крім Томмі Хілфігера, в Зал слави цього року також увійшов Джо Мелоун, засновник бренду ароматизованих продуктів, який був проданий The Estee Lauder Companies в 1999 році. Але у 2011 році Джо Мелоун заснував ще один бренд Jo Loves. Мелоун сповідує філософію особистих, унікальних ароматів для справжніх поціновувачів, завдяки чому продукція його марки і набула статусу культової.
The World Retail Congress – головна подія для власників міжнародних роздрібних мереж та бізнес-лідерів. У ньому беруть участь понад 1000 найголовніших гравців світової торгової арени. Конгрес надає доповідачам впливову платформу, пропонуючи 40 інтерактивних бізнес-майданчиків та круглих столів. Зал Слави – одна з найпрестижніших складових Конгресу.