ЦУМ представивши редизайн пакетів у колаборації з британським ілюстратором
Редагувати перекладСвяткування 80-річчя ЦУМ продовжується!
ЦУМ продовжує святкувати своє 80-річчя і на честь ювілею представивши редизайн пакетів у колаборації із британським ілюстратором грецького походження Спіросом Халарісом. У новому дизайні пакетів відображень дух історії універмагу та флористичні мотиви, в які художник вміло інтегрував код ЦУМ – логотип, корпоративний колір та історичний фасад будівлі.
Читайте також: Як виглядає нова колекція Ріанни для Fenty
Спірос Халаріс (Spiros Halaris) – мультидисциплінарний ілюстратор, роботи якого відзначені багатьма нагородами. Уродженець Греції, проходивши навчання у Лондонському університеті мистецтв, а зараз працює у студіях у Лондоні та Нью-Йорку.
Останні 10 років Спірос створював ілюстративні та типографічні рішення для міжнародних брендів, серед яких: Lancôme, Bergdorf Goodman, Sephora, Printemps, The New York Times, Harrods, Shiseido, Vogue, Bvlgari, Architectural Digest, Salvatore Ferragamo та інші.
Його фірмова естетика, що відрізняється привабливими квітами, витонченістю і грайливістю, здатна вловити дух шкірного предмета та придати йому нову вражаючу елегантну форму.
Я відчув справжнє задоволення працюючи з командою ЦУМ над концептом принта, створюючи візуальний образ до ювілею універмагу. Думаю, найскладнішим для мене було знайти елементи, які можуть представити історію ЦУМ, а також ті, як ці елементи зможуть відобразити сучасний образ універмагу. Те, що було знаковим у минулому, я спробував проілюструвати сучасними засобами, і врешті-решт «ключові елементи» створили своєрідний візерунок, який усе поєднав»,
– коментує колаборацію Спірос Халларіс.
Читайте також: Що купувати на розпродажі: тренчі, сукні та взуття на всі випадки життя
З моменту запуску нові пакети ЦУМ одразу знайшли відгук у клієнтів універмагу. Яскраві пакети стали своєрідним аксесуаром, а в Instagram постах їх все частіше можна побачити як арт-об'єкти.
Це надихнуло команду ЦУМ на концептуальну зйомку з фотографом Ксенією Каргіною та моделлю Марією Мельник, а також на запуск ініціативи #TSUM_artbag, в якій із сьогоднішнього дня може взяти участь кожен бажаючий. Світлини, відео та малюнки – основа контенту під хештегом #TSUM_artbag. Кращої роботи буде обрано командою ЦУМ, а автор отримає сертифікат на суму 10 000 грн, яку зможе витратити на покупки в універмазі.
ЦУМ має намір продовжити успішну практику щодо залучення локальних та міжнародних художників, ілюстраторів та арт-діячів для створення унікального дизайну своїх пакетів.