
Вілл Сміт знявся у першому модному кампейні
Moncler задається філософським питанням, хто такий геній.
І відразу відповідає:
Геній — це акт становлення, а чи не статичності, перемоги, а чи не проголошення. Геній народжується божевільним, але йому потрібна пристрасть і наполегливість, щоб втілити в життя свою ідею, настільки божевільну, як це може здатися.
Читайте також: СПІВАЧКА ГРАЙМС ЗНЯЛАСЯ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ ADIDAS
Взявши на озброєння цю думку, Moncler випустив рекламну кампанію Genius Is Born Crazy, головним героєм якої став Вілл Сміт. До речі, це його перший модний кампейн! Автором дебютної для актора фотосесії став Тім Уокер. Сам же Вілл поділився закулісними подробицями зйомки:
Коли мені зателефонували до Moncler, щоб запропонувати стати обличчям модної кампанії, я подумав: «Вони, мабуть, жартують. Це божевілля”. У мене є їхні речі. Тому я вирішив вислухати їхні ідеї. “Це геніально”, – подумав я тоді. Я почав міркувати про зв’язок між божевіллям та геніальністю, і ставав все більш заінтригований. Справжніх мрійників завжди називають божевільними! Я почав дивуватися… Генії народжуються божевільними?! Чи це можна сказати про кожного з нас?
– написав у своєму Instagram Вілл Сміт.
Нагадаємо, співачка Біллі Айліш з’явилася у рекламній кампанії відомого німецького бренду ЧСЧ.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику