
Віллоу Сміт – обличчя Chanel Eyewear
Карл Лагерфельд вибрав нове обличчя осінньої рекламної кампанії окулярів.
Улюбленка креативного директора Chanel, дочка Вілла Сміта — не лише володарка дивовижної харизми, а ще й композитор, співачка та актриса, а тому вона стала ідеальним втіленням молодого покоління, до якого відтепер має намір звертатися французький модний Дім.
Слідом за Лілі-Роуз Депп, яка представила спочатку окуляри, а тепер і культовий аромат Chanel №5, Віллоу Сміт стала обличчям нових окулярів бренду Ця мінімалістична чорно-біла зйомка рекламує оптичні та сонцезахисні окуляри з осінньо-зимової колекції 2016/17 року.
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO