UA
RU

Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021: Fresh Fashion

Редагувати переклад

В Україні триває New Generation of Fashion. Це унікальний проект від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників. New Generation of Fashion 2021 відбувається за підтримки Українського культурного фонду. Заключною частиною проекту стане масштабний показ колекцій учасників. Представляємо вам дизайнерів-учасників проекту, які покажуть свої колекції на платформі Fresh Fashion на Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.

Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021: Fresh Fashion-Фото 1

Бренд POSTUSHNA заснувань у 2020 році. На даний момент у доробку три колекції. Філософія бренду ‒ функціональність крізь призму естетики. Прості лінії, благородна практичність та запозичення між чоловічими та жіночими промовами створюють певну характерність. Все почалося з прихильності до стокових магазинів, барахолок та секонд-хендів. З'явилася думка про вторинне використання промов, перетворення їх на нові носибельні речі, але вже в концепті свого бренду. Дизайнерка намагається донести потенційному споживачеві, що одяг – це не тільки гарна обгортка, а й певний меседж громадськості. Особливості бренду: одяг створено з перероблених промов; костюми-трансформери можна поєднувати як між собою, так і зі звичайними базовими промовами; багатошаровість як основний принцип створення промов.

Юлія Постушна у 2020 році була однією з учасників освітньої програми Ukrainian Fashion Week для молодих дизайнерів ‒ отримала досвід розробки на основі принципів апсайклінгу капсульної колекції, яка була представлена ​​на FASHION ACCELERATOR SHOW у сентябре минулого року. Взяла участь у проекті «RE:IMAGINE», який проходил під менторством лондонського sustainable-дизайнера Патріка Макдавелла в рамках BE SUSTAINABLE! Fashion Summit. У 2021 році разом із компанією DHL працювала над створенням капсульної колекції з утилізованої уніформи «POSTUSHNA Re-Fashion for DHL», яка була представлена ​​під час Ukrainian Fashion Week.

SIDLETSKIY ‒ український бренд жіночого одягу, заснований у 2019 році дизайнером Ігорем Сідлецьким. Свій перший одяг майбутній дизайнер почав створювати у 12 років, з появою швейної машинки та манекена. Творче бачення формував навчальний процес у Львівському коледжі декоративного та ужиткового мистецтва ім. І. Труша, а головною силою для формування бренду став конкурс «Погляд у майбутнє». Після того, як у жакеті Sidletskiy; з'явилася співачка Джамала, а культове плісоване плаття представила муза бренду Онука – відбувся великий крок.

У лютому 2020 року бренд дебютував на подіумі Української Тижні Моді яскравим емоційним показом, що й означило подальший вектор розвитку. Sidletskiy прагне зробити жінок красивішими, підкреслюючи їх індивідуальність розкішним одягом складних силуетів. Три головні принципи у створенні одягу – конструктивізм, різноманітність фактур та звернення до стародавніх українських ремесел. За короткий період існування бренду було багато цікавої співпраці зі стилістами та журналами.

Читай також: Каньє Вест подав заявку на зміну імені

Бренд PANOVE був заснований у 2017 році двома дизайнерками – Іриною та Надією Лук'яновими, мамою та донькою, які разом створюють колекції та знають потреби різних поколінь. Їхнє сприйняття природи, різноманіття проявів навколишнього світу трансформується в образи одягу. Пошук нових форм та способів самовираження, які зможуть підкреслити красу жіночого тіла, – характерні риси бренду. Крім самовираження, PANOVE транслює соціальну позицію: мода – це не вік і не розмір. А тільки про те, що всередині кожної жінки та якою вона обирає бути сьогодні. Ідея полягає у продуманості жіночого гардеробу з метою розумного споживання. Дизайнерки тщательно формують гардероб, який дає можливість створити більше образів, і не виробляють більше одягу, ніж можуть продати.

Бренд пропонує розширену розмірну сітку (EUR 36-52) для того, щоб кожна жінка могла насолоджуватися одягом Panove. Пропорції одягу точно вивірені для ідеальної посадки та підійдуть будь-якій жінці, незалежно від нюансів та типу її фігури.

Бренд Жарко ‒ це одяг, що поєднує нові цінності краси та свідоме споживання. Заснований у 2017 році дизайнеркою Катериною Жаріковою. Концепцією марки стало поєднання ідеї повсякденного та авангардного одягу з використанням натуральних матеріалів. Фундаментом появи є нестримне бажання створювати стильний жіночий одяг, який не йде на компромісі в якості, даруючи власникові комфорт, легкість і повноцінне відчуття себе.
Мета бренду надзвичайно проста: привнести у життя кожного людини круті емоції від одягу. У кожній деталі – тепло та почуття, вкладені авторами, які віддають перевагу трьом головним критеріям: якість, стиль та комфорт. Комфортно бути собою та отримувати задоволення від життя за будь-яких обставин і за будь-якої погоди. Простота ліній та форм, свобода мислення та прояв себе – ці риси невід'ємні та нероздільні у сучасному світі. Вони є головними цінностями бренду Zharko.

«Те, що ми відчуваємо та як презентуємо собі світу, відображається на нашій житті. Тому одягайтесь у яскраві емоції та посміхайтесь!», – закликає Катерина Жарікова.

Статті на тему