UA
RU

Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV

Редагувати переклад
Колекція AZUCAR була представлена ​​у вересні, під час Ukrainian Fashion Week. Закривала шоу – муза Івана Фролова, топ модель Наталія Гоцій. Саме вона стала обличчям нової рекламної кампанії бренду FROLOV. У ролі фотографа цього разу виступив Іван Фролов. 
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 1
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 2
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 3
 
За словами Івана, процес фотографування знімає бар'єр між ним та між потенційним глядачем, який побачить фотографії та одяг. «Я точно знаю, як хочу, щоб мої речі побачили і як вони мають виглядати в кадрі. Це максимальне відчуття контролю того, як має відбутися цей контакт» — додає Іван. 
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 4
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 5
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 6
Наталя Гоцій: «Мені було цікаво взяти участь у такому експерименті та сумнівів не було, що Ваня як творець колекції бачитиме її по особливому у кадрі. Інтрига, сексуальність, флірт і при цьому характер і впевненість у собі такі відчуття викликає у мене FROLOV». 

Статті на тему