UA
RU

Українські бренди на NYFW: блог від JULIA GURSKAJA

Редагувати переклад
Одеський дизайнер Юлія Гурська презентувала свою колекцію JULIA GURSKAJA на тижні моди у Нью-Йорку. 

Юлія Гурська

Дизайнер розповідає про свої враження від New York Fashion Week, нову колекцію бренду та відгуки американської преси. А ще дівчина має грандіозні плани на майбутнє, якими вона з радістю з нами ділиться!

Нова весняна колекція Спробуй мене розповідає нам про сміливу, волелюбну і трохи грайливу дівчину. Вона легко і ненав'язливо створює стильний, але комфортний образ, який чудово передає її настрій — сором'язливий і водночас піднесений. Я хотіла зробити акцент на асиметричних деталях та крої, а також використала "color-block" (техніка, коли кілька тонів накладаються друг на друга). Так з базової, однотонної речі можна зробити екстравагантну цибулю. Від імені бренду JULIA GURSKAJA я продовжую розвивати тему розумного вжитку речей.

JULIA GURSKAJA на тижні моди у Нью-Йорку

Вперше ми проводили показ не в Україні минулої осені на Тижні моди у Ванкувері, де презентували колекцію сезону SS`18 VILNA. Я знала, що такий шанс упускати не можна. У Канаді нам дуже сподобалося – рівень організації та взаємодопомоги тоді дуже здивував. Презентація відбулася легко, а колекцію сприйняли дуже добре.

Цей показ став уже не першою презентацією мого бренду в Нью-Йорку, і тому було не надто страшно, але дуже відповідально. Адже локація – студія П'єр 59 своєю історією та атмосферою не дозволяє працювати абияк! Але ми були готові до цього і змогли провести показ на хорошому рівні. 

Нью-Йорк

Читайте також: НОВИЧКИ NEW YORK FASHION WEEK: НА КОГО ВАРТО ЗВЕРНУТИ УВАГУ

Приймаючи рішення про показ за кордоном, ми лише хотіли спробувати себе у новому середовищі. Це величезний досвід! Адже всі знають, що іноземний клієнт більш вибагливий. Там люди активніше стежать за тенденціями та дотримуються їх. Бажають мати все тут і зараз, не чекати довго. Нам важливо пробувати себе на різних ринках та розуміти, де бренд сприймається найкраще.

Юлія Гурська

Вся підготовка до презентації в Нью-Йорку розпочалася за 2,5 місяці, і з особливими труднощами ми не зіткнулися. Організатори заходу, в особі власників рітейлу FlyingSolo, дуже відповідально підійшли до процесу всіх рівнях. Варто визнати: в Америці люди вміють організовувати свій робочий час та себе. Це дозволяє працювати ще продуктивніше.

Америка дуже розвинена країна, де відкриті до нового. Там все сприймають легше та швидше. Багато українських дизайнерів вже відомі в США. Помалу наші імена займають там вільні ніші. Тому що все ж таки нам є чим дивувати. Ми вміємо робити якісно та цікаво. Так щоб звичні речі заграли новими фарбами.

Юлія Гурська

Читайте також: СВІТЛАНА БЕВЗА ПРЕДСТАВИЛА КОЛЕКЦІЮ НА ТИЖНІ МОДИ В НЬЮ-ЙОРКУ

Але не варто забувати, що у роботі дизайнера на шляху до визнання є багато важливих елементів. Один із них — живий інтерес аудиторії та широка поголоска, так би мовити. Тобто, коли 100 людей між собою поширять інформацію про бренд, це буде дієвіше, ніж просто красива сторінка в Instagram. Завдяки іноземним презентаціям колекцій ми дуже розширюємо свою аудиторію. А преса завжди готова підхопити добрий продукт та розповісти про нього. Особливо – іноземна. Вона справді націлена на розвиток моди.

Важливу роль у підвищенні впізнаваності бренду відіграють звіти streetstyle фотографів – вони справжні мисливці за яскравими образами! Головною героїнею цього сезону виявилася Брег'є Хайнен, яка привела нас у добірку streetstyle в Vogue Італія. Фотографії вийшли справжні та живі, веди та одяг, і модель повністю відповідають атмосфері міста.

Юлія Гурська
Юлія Гурська

Ми не створювали дві різні колекції для України та США, вони є повністю ідентичними. Хоча іноді ми робимо окремі колекції капсул для різних країн, щоб ще більш точно відповідати вимогам клієнта. Крапки дотику наших споживачів з американськими є у базових, повсякденних речах. А ось щось стильніше – для вечірки, наприклад, хочеться робити різним. Адже в цих тенденціях ми поки що маємо розбіжності смаків.

Я нарешті спромоглася розглянути, що саме цінують американці. Це насамперед комфорт, якість матеріалів та універсальність виробу. Але взагалі і вони бувають дуже непередбачувані! На даний момент з нової колекції у фаворити вибивається сукня в горошок бежевого відтінку з V-подібним вирізом, піджак із зав'язками на талії та рукавами із перфорованої сітки та джинсова куртка, поєднана з костюмною тканиною.

Юлія Гурська
Я хочу все більше пізнавати свого клієнта і дружити з ним. Тільки так я зможу точніше розуміти його прагнення та бажаний асортиментний ряд. Головний план – продовжувати розвиватись. 

Статті на тему