UA
RU

Український бренд Sleeper створив піжаму до Місяця боротьби з раком грудей

Редагувати переклад

30 % від кожної покупки буде передано на програму реабілітації жінок після хіміотерапії.

Український бренд Sleeper

Жовтень – всесвітній місяць боротьби з раком молочної залози. Цього року український бренд Sleeper вперше приєднався до глобальної благодійної ініціативи та створив спеціальну піжаму символічного рожевого кольору – Power PJ. Придбати піжамний комплект із шортами або брюками можна протягом місяця на офіційному сайті бренду. the-sleeper.com. Особою кампанії стала модель Олена Гайваненко-Кіперман.

30% від кожної покупки буде перераховано до українського Благодійного фонду «Здоров'я жінки та планування сім'ї» на програму реабілітації жінок після хіміотерапії.

В Україні проблема раку молочної залози є дуже гострою: щороку цей діагноз ставлять 16 тисячам жінок. З них виживають лише 50% (для порівняння, у країнах Європи – 84%).

Статистика просто лякає, і справа не тільки в тому страшному діагнозі, який поділив життя мільйонів жінок на всіх континентах земної кулі на «до» та «після». Справа в тому, що навіть пройшовши найважче лікування, лише 20% жінок повертаються до повноцінного життя. Будучи жінками, ми вважаємо за неможливе стояти осторонь і закликаємо всіх здати кров на онкомаркери, пройти онкологічне обстеження і бути уважними не лише до своєї краси, але в першу чергу до свого здоров'я та життя,

− кажуть засновниці бренду Катя Зубарєва та Ася Вареца.

[metaslider id=59548]

Статті по темі:

Олена Османова у новій зйомці українського бренду Sleeper
Кольорові сни: нова колекція бренду Sleeper
Спеціальна зйомка Sleeper на честь Дня матері
Бренд Sleeper представив весільну капсулу

Статті на тему