UA
RU

Українські артисти, які запустили свої бренди

Редагувати переклад
Талановиті люди – талановиті у всьому.

Кожен з нас мріє знайти роботу, де він зміг би реалізувати свій потенціал. Успіх вимірюється у грошовому еквіваленті, а й коефіцієнтом корисної дії. Крім того, бути першим можна не лише в основній професії, але й у хобі. Найкраще це доводять голлівудські селебріті. Наприклад, все більше зіркових красунь занурюється з головою у світ моди. Хтось взагалі залишає шоу-бізнес, віддаючи себе повністю fashion-індустрії, як Вікторія Бекхем, а хтось уміло поєднує і кар'єру, і власний бізнес, наприклад Єва Лонгорія або Ріанна.

До речі, українські знаменитості також не відстають. З кожним роком все більше вітчизняних селебріті запускають свої бренди, до речі, вони по-справжньому демократичні. Тепер, наприклад, можна мріяти не лише про селфі з Регіною Тодоренко, а й про сукню з її нової колекції. Хто знає, можливо, незабаром речі українських артистів теж користуватимуться шаленою популярністю, як вишиванки від Віти Кін чи капелюшки від Руслана Багинського? Час покаже. А поки що виділимо «молодих дизайнерів» із шоу-бізнесовою пропискою, на яких варто звернути свою увагу.

Українські артисти, які запустили свої бренди-Фото 1

@generationtr

Регіна Тодоренко

Ведуча співачка, мандрівниця, а з недавніх пір і дизайнер — це все про Регіну Тодоренка. Хоча сама знаменитість ідентифікує себе як ідейний натхненник. Красуня запустила власний бренд Generation TR. Головний акцент зірка робить на зручному одязі, в якому було б комфортно як на побаченні, так і подорожі. Тут ви знайдете костюми, сарафани вільного крою, світшоти, костюми та, звичайно ж, рюкзаки. Цінова політика від 500–3000 гривень.

[mc_gallery id=175782]

Українські артисти, які запустили свої бренди-Фото 2

@mashsh.wear

Маша Єфросиніна

За словами ведучої, її бренд Mashsh — це затишний одяг з сильним характером. Це — спосіб життя, на яке заслуговує кожна дівчина». Маша представила своє бачення домашнього одягу. У той час, як більшість дівчат одягає вдома «списані» речі, зірка стверджує, що це неправильно. Навіть коли вас ніхто не бачить, ви маєте бути неповторними. Мета Єфросініної — створювати зручний і гарний одяг, у якому було б приємно прокидатися вранці, відпочивати після важкого робочого дня і не соромно вийти до магазину за пляшкою вина. Тут можна знайти сарафани, легінси, футболки, топи, костюми, піжами, халати, туніки, шорти, лонгсліви. І новинка від Маші – чоловічі «сімейки», які стали стильними жіночими шортами. Цінова політика – від 700 до 2500 гривень.

[mc_gallery id=175788]

Читайте також: GIRL POWER: ЖІНКИ-ДИЗАЙНЕРИ, ЯКІ ЗМІНИЛИ СВІТ МОДИ

Українські артисти, які запустили свої бренди-Фото 3

@maruvofficial

MARUV

Епатажна співачка створила не менш розкуту лінійку одягу, просочену БДСМ-естетикою. Тепер кожен фанат може стати небагато MARUV. Артистка розробила дизайн кількох речей, які вона одягала під час зйомок своїх кліпів: шкіряні хустки, прозорі мереживні блузи, шкіряні спідниці та велосипеди. Також можна придбати худі та футболки з крилатими виразами зірки. Цінова політика – 360-1300 гривень.

[mc_gallery id=175798]

Українські артисти, які запустили свої бренди-Фото 4

@lennykravets

Олена Кравець

Акторка студії «Квартал 95» сама знає, як важко підібрати вагітним жінкам стильні аутфіти. В очікуванні двійнят вона розробила лінійку для майбутніх мам OneSize by Lena Kravets. Тут немає місця рюшам, воланам або квітковим принтам. Олена зробила ставку на класику: блузи, штани, пальта, сорочки, стримані сукні. Цінова політика – від 1000 гривень.

[mc_gallery id=175811]

Автор: Олена Худенко

Статті на тему