UA
    RU

    Українські дизайнери у війну: Katerina Kvit

    Редагувати переклад
    Катерина Квіт, засновниця бренду Katerina Kvit розповідає, що змогла адаптуватися до війни. Нещодавно вона взяла участь у благодійному аукціоні у Мілані з лотом "Обличчя України" із арт-колекції Katerina Kvit Home. Сьогодні вона розповідає про перші дні війни, трансформування бренду та плани на майбутнє вона розповіла фешн-журналістці Ксенії Ковальовій.

    Катерина Квіт 3

    «На щастя чи на жаль, людський мозок вміє швидко забувати погане. А ще він вміє адаптуватися до будь-якої довкілля. Говорять, нам потрібно 21 день, щоб нове стало звичайним. Ось і мій розум теж адаптувався до нової реальності», — каже Катерина Квіт, основниця одноіменного бренду, коли ми починаємо говорити про нове, воєнне життя. Вона, як і багато хто, вже не смикається від кожного повідомлення на екрані телефону і не схоплюється побачивши новини про бомби. Як і всі ми вона навчилася жити в нових умовах, у них же працювати та радіти кожному новому дню, що так важливо зараз.

    «Ми відновили роботу через місяць після початку війни. Звичайно нам довелося скоротити багато витрат і навіть штат. Але ми ведемо активні переговори з різними країнами, щоб налагодити наші продажі та доходи, а відповідно повернути нашу команду і зробити її ще більшою.», - Розповідає дизайнерка. Звичайно, війна вносити жорсткі корективи в роботу будь-якого бізнесу, змушуючи нас виходити на нові ринки, актуалізувати послуги та змінювати штат працівників.

    «Складно сказати, коли закінчиться цей конфлікт, тому гаяти годину не можна. Потрібно адаптуватися до нового світу. Він уже не буде колишнім».

    Катерина Квіт

    Фото: instagram/katerinakvit

    Катерина Квіт 111

    Зміни завжди можуть стати нашим шансом вирости в нову, покращену версію собі, а тому справжній професіонал своєї справи Катерина вже робить активні дії, щоб не лише відновити бренд та його роботу, а й розвивати бізнес. «Ми вже бачимо великий вплив війни на економіку не лише України, а й усього світу. Світ ще не відійшов від кризи Коронавірусу, а тепер його чекає повільний спад через війну в Україні. На індустрію моди це позначається одразу. Ми повинні розуміти, що люди будуть купувати або дуже потрібний і дешевий одяг, або дуже ексклюзивний зі змістом та за відповідною ціною. Повторюсь – це нові реалії. Їх треба розуміти, приймати та рухатися на одній хвилі», - каже Катерина.

    Катерина Квіт 1

    Коли я питаю її про плани на «після-перемоги», Квіт наголошує на тому, що саме слово «план» просто втратило свою актуальність після того, що ми всі пережили. І я не можу не погодитися з таким слушним уточненням. «У нас у всіх було багато планів і одного дня вони зникли. Звичайно ми ведемо активну діяльність за межами нашої країни, намагаємось показати якісь талантливі наші дизайнери. Намагаємося завоювати довіру. Щомісяця ми беремо участь у різноманітних поп-ап заходах по всьому світу. І шукаємо нові ринки збуту та нове натхнення на роботу».

    Автор: Ксенія Ковальова

    Читайте також: «ЛИК УКРАЇНИ»: КАТЕРИНА КВІТ ПРИЙНЯЛА УЧАСТЬ У БЛАГОДІЙНОМУ АУКЦІОНІ В МІЛАНІ

    Статті на тему