UA
RU

Українські дизайнери у війну: KSENIASCHNAIDER

Редагувати переклад
«Вся команда KSENIASCHNAIDER зайняла чітку про-українську позицію – кожен співробітник допомагає у цій війні як може», - відразу підтверджує моє запитання Ксенія.

Ксенія Шнайдер

Бренд Ксенії Шнайдер завжди був відомий активною соціальною позицією: від підкасту «Нелегка Промисловість», який допомагав модній індустрії розвиватися, і до вирішення екологічних проблем шляхом оптимізації виробництва. Ксенія ніколи не залишалася осторонь і оперативно реагувала на будь-які зміни у світі, приносячи до соціуму свій вагомий, здоровий внесок. Звичайно ж, війна в Україні не могла уникнути такого активного бренду. 

Як і більшість українців, вона та її команда не змогли сидіти склавши руки та вирішили робити ті, в чому вони можуть бути корисними.

«Хтось відправився до кордону і займається транспортуванням та упаковкою гуманітарної допомоги, хтось допомагає сім'ям, які залишили свої будинки, наша піар служба щодня робить інформаційні розсилки по західним медіа, готуємо безліч інтерв'ю, наш сейлз-менеджер робить розсилки з новинами з міжнародним магазинам, також ми постійно висвітлюємо події у соціальних мережах», — відповіді Ксенії приходять моментально і по них чітко видно, що це саме той чоловік, який зараз ні на хвилину не відходить від комп'ютера, намагаючись дати якомога більше інформації світові про те, що відбувається в Україні сьогодні насправді. «Крім цього, ми зробили на сайті можливість жертвувати кошти в різні гуманітарні організації, що працюють на території України та запустили розсилку на нашій базі клієнтів, з проханням підтримувати Україну в цей важкий період.».

 Підхід Шнайдер у цій війні справді універсальний — сама Ксенія, як чудовий менеджер та лідер, підтримує співробітників та їх сім'ї, які також сьогодні ризикують залишитися без дому та їжі. У цей же час усі її співробітники допомагають гуманітарною допомогою та розселенням біженців, а всі менеджери та інформаційна команда розповсюджує відомості про війну.

«Ми постійно в комунікації зі світовими інфлюенсерами і просимо їх не мовчати і висвітлювати у своїх соціальних мережах війну і робимо особисті пожертвування знайомим волонтерам».

У такі темні дні нашої історії, як війна, добре видно бренди, які були і залишаються щирими у своєму прагненні допомагати світові. І сьогодні ми розуміємо, що і бажання допомагати модній індустрії розвиватися, і прагнення робити eco-friendly завжди були такими чесними та чистими, як і неутомне прагнення всієї команди бренду Ksenia Shnaider до победи сьогодні.

«Ми віримо у перемогу. Усі разом віримо!», - пише Ксенія і, напевно, відкриває наступну пачку запитів про інтерв'ю. А я тішусь, що навіть у третій тиждень війни залишаються люди, і їх багато, які на піддаються паніці, не втрачають розуму і віри, а продовжують працювати на благо країни та перемоги так само завзято, як і на самий початок війни.

#ВсеБудеУкраїна!

Автор: Ксенія Ковальова

Фото: @kseniaschnaider

Статті на тему