UA
RU

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу

Редагувати переклад

Український бренд одягу Зяблик представляє лукбук першого у світі імерсивного модного шоу, який можна приміряти на собі за допомогою Instagram будь-кому з будь-якої точки світу.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 1

До лукбуку увійшли 12 образів, які команда FINCH створила на базі робіт 12 сучасних митців з України, Швейцарії та Японії. За технологічну складову відповідає студія з розробки AR продуктів для Instagram, TikTok та Snapchat FFFACE.ME.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 2

Проект #finchARTshow поєднує сучасні технології, моду та мистецтво та прикликань наблизити високу моду до кожного: зробити його учасником творчого процесу, співавтором. А ще він відкриває мільйонам користувачів соцмереж сучасне українське мистецтво та моду.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 3

Як приміряти на собі одяг з колекції?

Перед початком переконайтеся, що ваш Instagram оновлення.

1. Відкрийте фото бажаного образу з QR-кодом на сторонньому девайсі (це може бути ваш комп'ютер або планшет).

2. Відскануйте своїм смартфоном цей QR-код. Він активує фільтр доповненої реальності у вашому Instagram. У режимі селфі камери ви побачите прев'ю дефіле зі своїм обличчям усередині.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 4

3. Приберіть волосся з обличчя та відрегулюйте тон шкіри та за допомогою вертикального бігунка для більш реалістичного зображення.

4. Натискайте кнопку зйомки та робіть сторіз.

5. Щоб потрапити до згадування, відмічайте @finch_wear, AR команду @ffface.me та митця, якого бачите у назві фильтру: @mariannehollenstein, @ralkovlada, @ka.bu_, @dariiakuzmych, @nikita_vlasov_art, @mityafenechkin, @nanabiako, @juraden, @takahiko.ishii.jpn, @julia.beliaeva.art або @polinaboichuk_.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 5

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 6


Митці



До команди FINCH ART SHOW увійшли 12 художників різних технік та естетики. Дизайнери FINCH визначили 11 співавторів нової колекції: Володимир Будніков, Влада Ралко, Катя Бучацька, Дарія Кузьмич, Юрій Денисенков, Юлія Бєляєва, Нікіта Власов, Мітя Фенечкін, Нана Бякова (всі — Україна), Маріанна Холленштайн (Швейцарія), Такахіко Ісії (Японія).

12-ту місткиню, Поліну Бойчук, обрали шляхом голосування в Instagram з понад 120 конкурсантів, які подали заявки на участь у конкурсі митців.

Ознайомитись з командою митців проекту детальніше можна за посиланням.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 7

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 8


AR у колекціях FINCH


Фільтри доповненої реальності, що дозволяють примірку колекції #finchARTshow, були вперше представлені у вересні на Ukrainian Fashion Week та залишаються у відкритому доступі серед фільтрів у Instagram акаунті бренду @finch_wear назавжди. Тож це вже інша колекція FINCH, яка представлена ​​у формі нескінченного шоу в Instagram: вперше бренд презентував свою реальну колекцію, яку відскановано на моделях у 3D та поміщено у фільтри, на початку 2020 року. Технології доповненої реальності для обох колекцій розробила студія FFFACE.ME, над відео працював продакшен Videohead.
FINCH є першим українським брендом, що працює з доповненою реальністю не лише для презентації, а й для створення одягу.

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 9

Український бренд FINCH представивши лукбук першого у світі імерсивного модного шоу-Фото 10
Сайт проекту:
https://artshow.finchwear.com

Реалізація проекту стала можливою завдяки підтримці Українського Культурного Фонду: у цьогорічному грантовому сезоні #finchARTshow посів перше місце у ЛОТі “Мода та дизайн” програми “Інноваційний культурний продукт”.

Фотограф: Ганна Гурнова.

 

Статті на тему