UA
RU

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов

Редагувати переклад

Qviten' — український бренд жіночого одягу з натуральних матеріалів, породжений сестрами Світланою Соловйовою та Оксаною Дащенко у 2021 році, який створює універсальні сукні, піджаки, сорочки, топи та шорти, які вільно поєднуються між собою.

Історія бренду розпочалася з дотику. Того близького дотик тіла, подиху вітру, обіймів, прим'ятої трави. Все це залишає після себе приховані сліди чиєїсь любові. Qviten' вірити, що відчуваючи кожний такий прикмет, ми транслюємо назовні якість цього відчуття. Бренд прискіпливо обирає матеріали для промов. Основна складова частина одягу — льон, а особливу значущість відіграє
підкладка - частина, яка безпосередньо контактує з тілом - це батист, міцний, щільний, але водночас легкий лляний матеріал.

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов-Фото 1

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов-Фото 2

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов-Фото 3

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов-Фото 4

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов-Фото 5

Український бренд Qviten' презентував нову колекцію із універсальних промов-Фото 6

Кожного квітня бренд презентуватиме нову колекцію одягу для весняно-літнього сезону, а між сезонами буде випускати лімітовані дропи — колаборації. Дебютна колекція побачила світ цієї весни, з лінійкою сорочок, топів, піджаків та штанів у 4-ох тонах: фуксія, чорний, бежевий та білий.

Читай також: Як правильно підібрати колірну гаму при дизайні кухні

Зйомки присвячені історії у післядощовому саду та прикметі його матерії з двома дівчатами. Сад змінився: засяявши сонцем, став ближчим та теплішим. М'яка земля під ногами, свіжозібрані квіти, уповільнено-легкі думки. Qviten' надихає затриматися в моменті та сфокусуватися на тому, що може легко забутися, — неспішне насолода погоди та середовища.

“Цю колекцію я створювала з бажання дати жінкам більше свободи, аби вони не переймалися приводом зовнішнього вигляду та надягали ці речі, як на побачення, так і на співбесіду. Зазвичай ми звертаємо багато уваги на одяг і забуваємо про те, що це всього-на-всього річ.Насолоджуйтесь життям, а не промовами.” — каже основниця бренду Світлана.

Нова колекція вже доступна на сайті.

Статті на тему