Засновник бренду Givenchy помер у віці 91 року.
Французький модельєр, який заснував модний будинок Givenchy у 1952 році, помер на 91 році життя. Живанші не стало в суботу, 10 березня, але сім’я вирішила оголосити світові сумну новину лише сьогодні. Для нас він уособлення цілої епохи французької моди.
Багато хто пам’ятає Юбера де Живанші як людину, яка зробила з Одрі Хепберн ікону стилю. Вона надихала його не тільки на створення речей (зокрема, і її сценічного гардеробу для фільмів «Сніданок у Тіффані» та «Кумедна мордочка»), а й на випуск першого парфуму — L’Interdit.
Модельєр мав манери британського джентльмена, а смак справжнього француза. Пан де Живанші п’ятдесят років впливав на розвиток моди, мав славу полум’яним колекціонером і створив модний будинок, який є визначенням понять «вишуканість» і «елегантність».
Велика особистість у світі французької високої моди та джентльмен, який символізував паризький шик та елегантність більш ніж півстоліття,
— виступили із заявою представники конгломеру LVMH, до якої входить бренд Givenchy.
Теплими словами згадав про Юбера де Живанші та президент LVMH, Арно Бернар: «Він був одним із тих дизайнерів, які зробили Париж центром світової моди у 50-х, створюючи унікальну особистість для свого власного лейбла моди. Як у престижних довгих сукнях, так і у повсякденному одязі, Юбер де Живанші зміг поєднати дві рідкісні якості: інноваційність та позачасовість».
У речах його дизайну свого часу з’являлося багато іменитих жінок: вищезгадана Одрі Хепберн, Грейс Келлі, Банні Меллон, Жаклін Кеннеді, Бейб Палей, Глорія Гіннесс, Джейн Фонда та інші.
Читайте також: ВІДЕО: ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ ФІЛЬМ ПРО ЖИТТЯ ЮБЕРА ДЕ ЖИВАНШІ
Наші улюблені цитати Юбера де Жіванші:
Мода – це вміння одягнутися так, щоб пройти по вулиці непоміченим.
Сукня повинна слідувати за жіночим тілом, а не форми тіла укладатися в контури сукні.
Елегантність завжди непомітна і ненав’язлива, вона не балує себе розкішшю та демонстрацією.
Бути дизайнером одягу завжди було моєю мрією, і моя мати прийняла це: «Ти – як метелик, у кожний момент повинен сприймати, кожної секунди має бути уважним і помічати дрібниці, щоби творити».
Парфуми – це візитна картка. Без аромату жінка анонімна.
Співчуємо!