UA
RU

Універмаг Printemps оформив святкові вітрини

Редагувати переклад

Слідом за модними Будинками та косметичними брендами підготовкою до новорічних свят зайнялися і відомі універмаги. Одним із перших свої нові вітрини представив паризький Printemps, у якого цього року з'явився ще один привід для редизайну — у листопаді універмаг відзначає своє 150-річчя.

Універмаг Printemps оформив святкові вітрини

На цей раз для оформлення вітрин виконавчий директор Printemps Паоло де Чезаре залучив не один, як це зазвичай буває, а шість брендів: Lancôme, Burberry, Christian Louboutin, Sonia Rykiel, Evian та Longines.

Оскільки printemps у перекладі з французької означає «весна», художник та хореограф Філіп Декуфле оформив вітрини саме у цій тематиці. За склом фасаду француз розповідає казку про чарівну фею, яка начарувала справжню весну серед зими. Тут вам і величезні букети квітів, і весела карусель, і танцюючі гноми. У фантазії Декуфле немає меж — не дарма ж його взяли постановником бродвейського шоу Cirque du Soleil!

[metaslider id=20835]

Статті на тему