UA
RU

У Нью-Йорку на один день створили центр дослідження української моди

Редагувати переклад

10 вересня у Нью-Йорку Ukrainian Fashion Week провів презентацію українських дизайнерів у незвичайному форматі. Простір галереї Infinito перетворився на «центр досліджень» української моди. Саме так організатори втілили у життя головний меседж проекту – «українська мода настільки глибока, непередбачувана та самобутня, що її не можна просто споживати. Спочатку її слід досліджувати».

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

FASHION EXPERIMENT 01 представив шістку резидентів UFW: на «детальний аналіз» гостей нью-йоркського Тижня моди свої колекції SS'19 відправили Bobkova, FROLOV, DZHUS, Ruslan Baginkiy, COAT by Katya Silchenko та Yelizavetta Volos.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

Простір галереї було перетворено на своєрідну fashion-лабораторію – Ukrainian Fashion Research Lab – де за допомогою графічного дизайну, саунд-дизайну, відеоінсталяцій гості «розкривали» для себе українську моду. Всі луки колекцій знаходилися в білих чохлах з бирками, а гості мали відкривати чохли самостійно або за допомогою хостес у білих халатах. Через феномен парейдолії – різновиди оптичних ілюзій, відомої як впізнавання форм та знайомих об'єктів у хаотичних та випадкових іміджах, гості презентації шукали близькі для себе смисли у моделях-об'єктах дизайнерів.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

У Нью-Йорку на один день створили «центр дослідження» української моди.

Презентація відбулася за підтримки Українського культурного фонду та об'єднала кілька креативних індустрій, демонструючи їхній рівень. Так, керівником проекту стала Олександра Димитрійович (Ukrainian Fashion Week), креативним директором – Яніс Недопас, а за віртуальні ефекти відповідала компанія Skywell Software. 

Статті на тему