Закрити
UA
Мода

У Нью-Йорку на один день створили центр дослідження української моди

Поділись:

10 вересня у Нью-Йорку Ukrainian Fashion Week провів презентацію українських дизайнерів у незвичайному форматі. Простір галереї Infinito перетворився на «центр досліджень» української моди. Саме так організатори втілили у життя головний меседж проекту – «українська мода настільки глибока, непередбачувана та самобутня, що її не можна просто споживати. Спочатку її слід досліджувати».

posts-to-db-Фото 1

posts-to-db-Фото 2

FASHION EXPERIMENT 01 представив шістку резидентів UFW: на «детальний аналіз» гостей нью-йоркського Тижня моди свої колекції SS’19 відправили Bobkova, FROLOV, DZHUS, Ruslan Baginkiy, COAT by Katya Silchenko та Yelizavetta Volos.

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

Простір галереї було перетворено на своєрідну fashion-лабораторію – Ukrainian Fashion Research Lab – де за допомогою графічного дизайну, саунд-дизайну, відеоінсталяцій гості «розкривали» для себе українську моду. Всі луки колекцій знаходилися в білих чохлах з бирками, а гості мали відкривати чохли самостійно або за допомогою хостес у білих халатах. Через феномен парейдолії – різновиди оптичних ілюзій, відомої як впізнавання форм та знайомих об’єктів у хаотичних та випадкових іміджах, гості презентації шукали близькі для себе смисли у моделях-об’єктах дизайнерів.

posts-to-db-Фото 6

posts-to-db-Фото 7

posts-to-db-Фото 8

Презентація відбулася за підтримки Українського культурного фонду та об’єднала кілька креативних індустрій, демонструючи їхній рівень. Так, керівником проекту стала Олександра Димитрійович (Ukrainian Fashion Week), креативним директором – Яніс Недопас, а за віртуальні ефекти відповідала компанія Skywell Software.