Попередня стаття
Емоційне оніміння: що це і як з ним впоратися
З 14го по 17 квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройде Charity Pop-up Store з 10 українськими брендами, серед яких: Nitka, Karunas, Kolosova, Nataliya Novitska, Makmar x Foltovych, Motiv, EPPS, Capsula44, EmbroideredGem, UAngels. Виручені кошти будуть передані на підтримку українських дітей, які потерпіли під час війни.
«Як ніколи раніше відчувається необхідність реалізації цього благодійного проекту. Ми сподіваємось, що через підтримку українського fashion-бізнесу ми зможемо допомогти як найбільшій кількості дітей, які потерпіли внаслідок російського вторгнення на територію України. Дуже дячна кожному, хто долучився та у кого також відгукнулося серце.
У рамках Charity Pop-up Store готуємо з українською командою Agensi велику арт-інсталяцію, щоб ще більше привернути увагу до цієї проблеми», - Тетяна Тука, організаторка Charity Pop-up Store.
Charity Pop-up Store буде відкрито протягом чотирьох днів (з 14го по 17 квітня) з 10 до 21 години за адресою: 58 rue Volta, 75003 Paris.
Читайте також: SLEEPER: ДОПОМОГА ДІТЯМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ЧЕРЕЗ ВІЙНУ