Особою нової колекції The Skin стала відома телеведуча та модель Альона Мусієнко.
Український бренд The Skin представив капсульну колекцію для теплої пори року. Особою капсули та бренду стала відома модель, актриса та телеведуча Олена Мусієнко.
Натхненням для створення колекції стала хореографія як вид мистецтва. На думку засновниці бренду, дизайнерки Дарії Васильєвої, одяг повинен підкреслювати красу рухів тіла, тому в новій капсулі багато елементів, що розвиваються при кожному кроці, повороті чи вигині. Ще один важливий момент – комфорт. Щоб йти вулицею, немов у танці, одяг має бути зручним, відчуватися, як друга шкіра. Нова колекція продовжує нести основну ідею бренду, яка співзвучна з його слоганом — «Відчуй шкірою!».
Читайте також: Олена Мусієнко у кампейні українського бренду The Skin
У колекцію увійшли костюми у стилі спорт-шик, сукні на запах із репсовими стрічками, асиметричні сукні-жилети, легкі тренчі, розкльошені штани. Переважаючі відтінки – бежевий, персиковий, молочний, теракотовий.
Бренд The Skin був створений у 2016 році та спеціалізується на створенні повсякденного жіночого одягу. У пріоритеті марки – натуральні матеріали та нестандартний крій. ДНК The Skin – це функціональна геометрія: трапецієподібні та прямі силуети, складний крій та асиметричні лінії.
Статті по темі:
Український бренд ANNA YAKOVENKO представив лукбук весняної колекції
Український бренд VOVK представив нову рекламну кампанію
Вузликовий лист: український бренд Diphylleia представив лукбук нової колекції
Фото: Віра Сердечкіна