UA
RU

Р'Рераїні втретє РІС–РґР±СѓРІСЃСЏ BE SUSTAINABLE! Fashion Summit

Редагувати переклад
7 лютого 2021 року, під час Ukrainian Fashion Week No Season 2021, в онлайн-форматі відбувся вже третій саммит, присвячений розвитку сталої моди в Україні.

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 1

BE SUSTAINABLE! — це професійна міжнародна подія, спрямована на підвищення рівня експертизи у напрямку сталого розвитку українських професіоналів, які працюють у сфері дизайну та виробництва одягу. BE SUSTAINABLE! Fashion Summit пройшов за підтримки Програми малих ґрантів публічної дипломатиї уряду США — «Культура та програми для молоді» 2020-2021.BE SUSTAINABLE! Fashion Summit відбувається під егідою Ukrainian Fashion Council, в межах офіційної програми Ukrainian Fashion Week. 

Тема третього BE SUSTAINABLE! Fashion Summit – Digital Innovations and Sustainability. 

У новому сезоні проект представив колекції sustainable-дизайнерів у межах офіційної програми Ukrainian Fashion Week.

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 2

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 3

BE SUSTAINABLE! x FFFACE.me for СHERESHNIVSKA

У рамках проекту вперше було презентовано показ з елементами доданої реальності. Український сталий бренд СHERESHNIVSKA презентував нову колекцію Sketches of Tactility. Цифрові декорації для fashion-шоу та для проекту BE SUSTAINABLE! створили діджитал-студія FFFACE.me та сет-дизайнерка Love Curly. 

«Оскільки зараз більшість показів відбувається без глядачів, питання створення декорацій перейшло в іншу площину. Наразі важливо, щоб було гарно не на майданчику, а у кадрі, який побачити глядачі. Доповнена реальність круто вирішує цю задачу, створюючи атмосферу без витрат на фізичний продакшн і без кордонів для фантазії. Можна додати літаючих роботів-акробатів, трибуні античного амфітеатру або навіть спалахи камер.

Для глядача все буде виглядати як живе, а бренд може уникнути додаткового виробництва фізичних декорацій, що відповідає ідеям відповідального споживання», — Дмитро Корнілов, CEO FFFACE.me.

«Я вдячна команді UFW і хлопцям з FFFACE.me за новий цікавий досвід. Давно чекала на момент, коли AR-технології будуть активніше використовувати в Україні не тільки для реклами, а й для створення креативного контенту. Дизайнерка надихалася роботами Paull Negau, для себе я виділила скульптури художника, вони стали основним натхненням у створенні декорацій», — Love Curly.

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 4

POSTUSHNA Re-Fashion for DHL

DHL Express Україна та дизайнер бренду POSTUSHNA презентували спеціальну капсулу, яку Юлія Постушна розробила на основі форми DHL, що була у використанні. 

«Для мене компанія DHL – це масштабність, швидкість та інноваційність. Усі ці рисі я б хотіла втілити у своїй колекції, адже вони так чи інакше характеризують сучасний життєвий устрій», – прокоментувала Юлія Постушна.

Цей приклад може стати рішенням для переосмислення вживаного робочого одягу, а також штовхачем до колаборацій креативного сектору та промисловості.

Читай також: Багатоликі худі – головний тренд весни 2021, який потрібно носити вже зараз 

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 5

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 6

Action: Sustainable Fashion: Artisanal by Litkovskaya 

В рамках програми BE SUSTAINABLE! відбулася прем'єра фільму “Action: Sustainable Fashion: Artisanal by LITKOVSKAYA”.

Бренд LITKOVSKAYA представивши екологічну демікутюрну лінію ARTISANAL, що є квінтесенцією ДНК марки. Ода традиціям і дань сучасності, міст між минулим і майбутнім, шанс дати промовам другу життя – у лінії втілено ключові цінності бренду. Як саме життя складається з тисяч яскравих моментів, так і колекція Artisanal від LITKOVSKAYA поєднує у собі безліч елементів – обрізки тканин, вінтаж та залишки архівних колекцій, переосмислені та перетворені в новій формі поза межами години та трендів.

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 7

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 8

ДЖУС

Лейтмотивом осінньо-зимової капсули стало розшарування структури виробу як спосіб розсунути межі його утилітарності. Розмаїття сумок у колекції є

символічним, а їх форма апелює до пізнаваних видів пакування, адже DZHUS продовжує мотивувати до ресайклінгу та вибору багаторазової тарі.

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 9

В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit-Фото 10

POLINA VELLER

Ідея та назва нової колекції народилися як емоційний відбиток під враженням від кримськотатарського елементу старовинних ремесел oyma. Традиційно, це вирізаний малюнок-трафарет для вишивки або створення аплікацій для коврів.

Сучасний стиль життя, разом із матеріалами та технологіями, дає змогу знайти стародавній елемент oyma як самостійний вид мистецтва.

BE SUSTAINABLE! Fashion Summit

Незважаючи на всесвітню пандемію та певні труднощі в організації масштабних заходів, до яких призвів глобальний карантин, програма BE SUSTAINABLE! Fashion Summit розширила формати та рівень міжнародної експертизи, запустивши окремі напрямки українських та міжнародних експертів.  

Саміт відкрили голову департаменту комунікацій та sustainability Ukrainian Fashion Week, керівниця BE SUSTAINABLE! Дар'я Марусик та директорка департаменту з питань поводження з відходами та екологічної безпеки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів Олена Колтик.

Серед запрошених міжнародних спікерів зі своїми презентаціями виступили:  

  • Патрік Дафі (Patrick Duffy), засновник Global Fashion Exchange. Тема виступу Патріка була присвячена так званій діджитальній утопії, в якій ми зараз перебуваємо, та як глобальна діджиталізація впливає на розширення свідомого ком'юніті. 
  • Паула Веґа Таґл (Paula Vega Tagle) та Алексія Планас Лі (Alexia Planas Lee), керуючі партнерки Circular Fashion Summit, говорили про діджиталізацію моди у контексті використання Blockchain-технології.
  • Орсола де Кастро (Orsola de Castro), засновниця та креативна директорка глобального розвитку Fashion Revolution, провела QA-сесію з аудиторією та поділилася думками про те, як мейнстрім може негативно впливати на среду, та про етичні аспекти розвитку fashion-індустрії. 
  • Джулія Вімс (Julia Weems), директорка школи моди в IED Barcelona Escola Superior de Diseño, говорила про методологію та інновації у створенні сучасного дизайну. 
  • Лекція Сабріні Ґільдехаус (Sabrina Gildehaus), CEO GILDEHAUS, була присвячена тому, як цифрові інновації впливатимуть на шлях до сталого розвитку та одночасно збільшуватимуть дохід, нарощуючи ефективність капіталу невеликого бренду в Україні. 
  • Дмитро Корнілов, CEO FFFACE.me, відповідавши на питання: де хайп, а де реальна користь AR/VR у fashion-комунікації; як перетворити споживачів у соцмережах на бренд-амбасадорів; що та як потрібно міряти fashion-бренду у digital. 
  • Марія Ортинська, СЕО патентно-юридичної компанії IPStyle, зосередилася на питаннях інтелектуальної власності для AR/VR у модній індустрії. 
  • Катерина Бякова та Максим Голуб, дизайнери бренду FINCH, на своїх прикладах продемонстрували, як досягти сталості бренду за допомогою AR.
  • Вадим Сидорук, генеральний директор DHL Express в Україні, говоривши про циркулярні практики у креативних колабораціях та презентував спільний проект із брендом POSTUSHNA.

Саміт завершила панельна дискусія tech-стартапів від Sector X. Модератори Анна Тян, Head of Communications у Sector X, та В'ячеслав Маякін, Head of Patrnerships у Sector X, разом із учасниками Катериною Галіч, Head of Sales, 3DLook та Галиною Орєховською , співзасновницею та Head of Product у 4комфортах, обговорили умови адаптації ринку моди до нової реальності через технології.  

Офіційний партнер BE SUSTAINABLE! Fashion Summit ‒ DHL Express Україна ‒ основоположник «зеленої логістики». Маючи активну корпоративно-соціальну позицію, компанія DHL підтримує молодих дизайнерів у їхньому прагненні творити нову відповідальну моду та сприяє виходу на міжнародні fashion-ринки. Дотримуючись у діяльності принципів сталого розвитку та забезпечення позитивного впливу на суспільство та довкілля, компанія DHL робить свій позитивний внесок у розвиток світу і має на меті забезпечити нульовий рівень викидів при наданні логістичних послуг до 2050 року.

Статті на тему