В Україні запустився маркетплейс допомоги жінкам: вперше об'єдналися понад 20 соціально важливих організацій
Редагувати перекладНа сторінці маркетплейсу зібрані жіночі ініціативи — фонди, благодійні та громадські організації, а також телеграм-боти, які підтримують та надають допомогу українським жінкам. Можна обрати категорію фонду або громадську організацію — гуманітарну чи юридичну допомогу, роботу з питаннями насильства, здоров'я або освітні проекти.
Мета проекту «Підмога» багаторівнева. Насамперед її мета — полегшити жінкам пошук організацій та ініціатив, до яких можна звернутися за допомогою. По-друге, це інструмент для громадських організацій, який допоможе розповісти про свою діяльність ширшій аудиторії.
Громадські організації, які хочуть потрапити до переліку, можуть заповнити анкету на сторінці «Підмоги» або написати на divoche.media@gmail.com.
Для divoche.media «Підмога» є важливим соціальним проектом, який посилює вплив та видимість жіночих спільнот.
На сторінці проекту вже понад двадцять пропозицій, серед них є і досвідчені організації, і ті, що утворилися нещодавно у відповідь на нові виклики, що постали перед українським жіноцтвом після 24 лютого.
Зокрема, фонд «Сильні», який допомагає потерпілим від сексуального насильства, та громадська організація «Землячки», яка забезпечує жінок-військових гуманітарною допомогою.
Вітрина проекту буде доповнюватися та оновлюватися щонайменше раз на місяць.
“Ідея проекту зріла досить давно — ми багато працюємо з жіночими громадськими організаціями та знаємо, що їм насамперед потрібна медійна підтримка, водночас видно, що багатьом жінкам потрібна допомога, а вони не знають, до кого можна звернутися, — каже головна редакторка Оксана Павленко. — Нам хотілося допомогти всім — першим надати можливість розповісти про їхню діяльність, іншим — створити майданчик, на якому можна знайти та отримати допомогу. Нам близька ідея жіночої підтримки: ми знаємо, що в єднанні наша сила. “Підмога” – перший крок до створення кола жіночої взаємодопомоги”.