Вперше в історії кінофестивалю Молодість відбувся показ fashion-фільмів
Редагувати перекладНа великому екрані були представлені короткі метри бренду FROLOV.
У кінотеатрі «Жовтень» відбулася ретроспектива відео-кампейнів FROLOV. До неї увійшли знакові роботи бренду: BSD, Open, Полюбила Хулігана, Ancora, Frolov <3 TAGO, Auditions та Bridal.
Відразу після показу у кінозалі розпочалася дискусія, модератором якої став український художник Вова Воротньов. Про свободу у fashion-фільмах, їх розвиток в Україні та провокацію розповідали Іван Фролов, режисери Ярема та Роман, Юрій Двіжон, креативна директорка та сценаристка Оля Жижко та кінопродюсерка Валерія Жеріх.
А продовжила обговорення аудиторія, задаючи питання та коментарі із залу. Так експерти роздумували про тематику коротких fashion-метрів, інспірації в мистецтві та важливість спонтанності для самовираження.
Також на події відбувся допрем'єрний показ відео нової лінійки бренду STUD. Його реліз відбудеться пізніше.
Читай також: Право престолонаслідування: Чи має донька Гаррі та Меган Лілібет шанс стати королевою Великобританії?
До ретроспективи відео-кампейнів FROLOV увійшли знакові роботи бренду: BSD, Open, Полюбила Хулігана, Ancora, Frolov <3 TAGO, Auditions та Bridal.
1.BSD
Тизер до колекції, яка шукає тонку грань між жіночністю та маскулінністю. Герой відео ніби підглядає за тим, що відбувається в будинку. На створення яскравих образів дизайнера вдохновили фільми видатних режисерів Педро Альмадовара та Ксав'є Долана.
2. відкритий
Відео максимально занурює глядача у суть танцю та візуалізує тонку грань між кітчем та витонченістю, на якій побудована колекція. Важливим акцентом є контраст відвертості образів та тексту пісні. Відео відтворює атмосферу закритого закладу, який відвідує інтелігенція та богема.
У відео-кампейні модель Надя Шаповал грає на українській бандурі і співає власний кавер на пісню Брітні Спірс I'm not a girl, not yet a woman. У ролику розкривається добряча історія першої любові — нежної і чистої, що символізують собою і бандура, і пісня Брітні.
4. більше
Відео передає настрій колекції та повністю оголює не лише тіло, а й душу. За сюжетом три дівчини миються в душі, уявляють собі співачками на великій сцені і дуже серйозно виконують ту саму Ancora Тu.
Відео-трилогія розгортається в типовому офісі зі строгим дресс-кодом для співробітниць, які працюють виключно у офіційних аутфітах. Незважаючи на зовнішню стриманість, дівчата щоразу застигають у провокаційних позах, чим грають на полі intelligent provocation.
У відео Іван Фролов грає роль режисера і знайомить глядачів з 13 дівчатами. Шкіра з героїнь вдохновила дизайнера на створення колекції, а в ролику, що імітує кастинг, вони виконують завдання Фролова.
7. Весільний
Одна з найтаємніших будівель Києва – Будинок із химерами архітектора Городецького стала місцем зйомки першого свадебного кампейну FROLOV. Вона особливо підкреслює ідею різноманітності колекції, адже шкірна її зала наповнена унікальними емоціями та історіями.