UA
RU

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк

Редагувати переклад

Marie Claire поспілкувався з одним із найпопулярніших модних блогерів світу. Юлією Хайєк, і дізнався не тільки про секрети створення унікального блогу, а й про важливість любові до своєї справи.

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 1

Коли ви почали вести свій інстаграм? Як ви прийшли до того, щоб запустити успішний fashion-блог?

У мене не було в планах вести сторінку в інстаграм, а тим більше робити такий великий та успішний блог. Все почалося з того, що я пройшла курс зі стилю. Кілька місяців я навчалася та виконувала домашні завдання: збирала капсулу, робила колірні схеми. Я дуже надихнулася цим навчанням і, щоб зберегти свої домашні завдання, створила новий обліковий запис в інстаграм. Все це я робила із задоволенням: сама переглядала свої пости та надихалася. 

Буквально за тиждень люди почали підписуватися на нову сторінку. У мене були корисні пости, наприклад, як носити скінні чи десять образів із білою сорочкою. Спочатку блог ріс органічно, а коли з'явилося кілька тисяч передплатників, у мене з'явилося ще більше мотивації вкладати у нього сили та розвивати. 

Я почала додавати унікальний контент, який до мене ніхто не робив. Підписниці писали мені слова подяки і казали, що мої пости їм дуже допомагають.

А коли у мене назбиралося багато знань, якими я захотіла поділитися – я створила свій курс. Нині його вже пройшли понад 2000 людей.  

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 2

Ви – популярний fashion-блогер із більш ніж 225 000 передплатників у Instagram. Чи відчуваєте ви відповідальність за своїх передплатників – що кажете, що постите, чим ділитеся?  

Я не відчуваю якоїсь особливої ​​популярності, бо залишилася такою ж, якою була до блогу. Звичайно мій світогляд змінюється: зараз у мене більше досвіду та знань. Я відкрита для своїх передплатників, між нами нема бар'єру. Дівчатка мені іноді пишуть: «Юля, підкажи, яку куртку/штани купити». Я не надсилаю їх на платні консультації, і якщо у мене є хвилинка, то дам пораду, щось підберу. Мені приємно, що передплатниці мені пишуть, виявляють свою активність, у відповідь я дякую їх своєю допомогою. 

Відповідальність я, звичайно, відчуваю, у мене є довіра аудиторії і мені не хочеться її підривати. Я завжди фільтрую інформацію і ділюся тільки тим, до чого в мене лежить душа. 

Я показую, як за допомогою моди можна виражати свою унікальність, а не сліпо слідувати трендам. Важливо вміти слухати себе та носити те, що допомагає вам почуватися впевнено та комфортно. Я вважаю, що кожна людина може одягатися так, як їй хочеться, тому в моєму блозі немає нав'язливих ідей це не можна, це можна. Я навпаки, завжди йду на компроміси і раджу не слухати категоричних настанов. 

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 3

Ваш Instagram-аккаунт – це добре продумана бізнес-стратегія чи підприємницька інтуїція? 

Мій інстаграм – моє хобі, моя віддушина. Він для мене як третя дитина, щось, що я створила сама. Виростити блог у мене вдалося без бізнес-стратегій. Я вклала у свій акаунт багато часу, уваги та сил: завантажувала образи, розробляла модні тести, викладала сторіс. Те, що блог виріс – це результат моєї щоденної роботи.

У мене ніколи не було мети нажитися на блозі, заробити на ньому, я не продавала реклами, навіть коли на сторінку прийшло багато передплатників. Поступово, бренди, якими я користувалася сама стали цікавитися, скільки коштує у мене реклама, і я почала приймати пропозиції щодо співпраці. 

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 4

Ви входите до Top-50 найбільш успішних та талановитих Instagram-блогерів країн СНД. Яку головну місію ви несете у маси? 

Найголовніша місія — донести, що кожен із нас здатний досягти бажаної мети. Потрібно просто не боятися бути собою, розвивати у собі лідерські якості та не дозволяти невдачам вас зламати. Успіху досягають лише одиниці, хоча шанс є у всіх. Якщо у вас є стрижень, який не дозволяє вам зупинитися, ви зможете досягти абсолютно будь-яких вершин.

Успіх прийде лише тим, хто готовий вийти із зони комфорту. Сидячи на дивані і гортаючи інстаграм, точно нічого не вийде.

Ще мені важливо донести, як небезпечно впадати у роль жертви: обставини не ті, не там живу, немає грошей, чоловік поганий, батьки не допомагають. Я виросла в дуже небагатій сім'ї. Моя мама багато працювала, щоб прогодувати нас, і мені жодної копійки не впало з неба.

Перекласти вину за свої невдачі на іншого дуже легко, але все залежить тільки від нас. Важливо не забувати мріяти і, звичайно ж, працювати, працювати і ще раз працювати. 

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 5

У вас, напевно, безліч пропозицій від світових брендів. Як ви фільтруєте рекламу у своєму Instagram-акаунті? 

У мене є менеджер, який займається комерційними колабораціями із брендами. Вона формує мій графік. Ми обговорюємо з якими брендами я хочу співпрацювати, який вид реклами їм потрібен і якщо я все схвалюю, то вона ставить їх у графік та обговорює вартість. Я легко делегую, і вважаю кожен, хто повинен займатися своєю роботою.

Я беру на рекламу лише те, що ношу сама і що можу щиро рекомендувати передплатникам. Я не маю мети заробити на розчаруванні. На ринку зараз багато цікавих брендів, а інстаграм — затребуваний майданчик, і якщо я відмовлю одному рекламодавцю, то завтра прийде інший. 

Як ви дізнаєтеся про нові тенденції та новини? Що ви читаєте та ким надихаєтеся? Ми знаємо, що ви любите моду і інфлюєнсера. Що вас найбільше надихає у fashion-індустрії?  

Про нові тенденції я дізнаюся через покази. Вони виходять офлайн і буквально через пару хвилин їх можна дивитися онлайн через програму. Модні журнали теж дуже швидко передають тренди в маси і цікаво їх інтерпретують. Фішка у тому, що враження від показів у кожного своє. Тому тільки прочитавши багато джерел та подивившись показ, я ділюся висновками зі своїми передплатниками.

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 6

Ким надихаюся? Мені дуже подобається Леон Хані, Кароліна Даур – вони мої найулюбленіші інфлюєнсери та сучасні ікони стилю. А у fashion-індустрії найбільше мене надихає те, що можна бути собою: носити зелений, синій, каблуки, оверсайз. Можна надіти чорні штани, білу блузку і почуватися дискомфортно, тому що від тебе віє невпевненістю. А хтось може надіти зелений піджак, шкіряні штани, підбори по 25 см і почуватися впевнено. Ти транслюєш свою енергетику і люди йдуть за тобою. У моді нічого не треба боятися. Тут немає жорстких правил, те, що вчора вважалося нормою, завтра вже моветон. 

Багатьом здається, що блогери не працюють і лише викладають сторіс цілими днями. Давайте розвіємо цей стереотип - розкажіть, як минає ваш день? 

У мене напружений графік. Мій чоловік багато працює, тому найчастіше я одна вдома із двома дітьми. Те, що я блогер, не скасовує того, що я ще дружина, двічі мама і єдина господиня в будинку. Крім домашніх справ, я щоденно записую сторис. Щоб зняти контент в інстаграм, потрібна цікава локація, грамотний ракурс, оригінальна подача. Блоги тепер як журнали: усі висвітлюють один інфопривід, але кожен робить це по-своєму, і якийсь журнал аудиторія любить менше, якийсь більше. Плюс, у блозі дуже важлива енергетика людини: як вона розмовляє, як вона ставиться до своїх передплатників, все це передається через екран. З таких дрібниць складається кохання глядача до блогера. І коли ти відчуваєш цю віддачу, це кохання, ти не можеш просто піти і механічно постити все підряд.  

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 7

Розкажіть про свій стиль. Як би ви описали його однією пропозицією.  

Мій стиль у трьох словах: кежуал плюс спорт. Спортивний костюм, кросівки, якийсь бомбард — це мій вибір 99% часу. Тому що я завжди на ногах, завжди біжу кудись. На фото я можу показати різні образи. Але на практиці я не ходжу на заходи, де треба взувати підбори. Більшу частину часу я проводжу з дітьми, тому я маю суперлегкий і комфортний гардероб з актуальних речей. 

Назвіть топ-5 улюблених брендів. Яка річ у гардеробі для вас особлива?  

Dior – мій улюблений бренд. Також мені дуже подобається естетика Balenciaga. Це мої лідери, а далі йдуть Jil Sander, Balmain та Bottega. Насправді, немає одного бренду, який мені дуже подобається. В одному мені подобається подача, в іншому — як складають образи, в третьому подобається, як ведуть інстаграм.

Тут я перерахувала бренди, до яких найчастіше звертаюся за натхненням. Я переглядаю їх колекції, дивлюся, як вони стилізують моделей.

А щодо найулюбленішої речі – це сумка Polene. Це моя перша сумка, яку подарував мені бренд. Їхні менеджери самі написали мені і запропонували сумку у подарунок, я тоді навіть подумала, що це спам. Ця чорна сумка така мені дорога, тому що вона перша і найнесподіваніша. Наразі бренди часто надсилають подарунки, але таких емоцій у мені вже немає. Ця річ для мене буде особливою, напевно, все життя, бо має свою історію. 

«Виходь зі своєї зони комфорту кожен день!»: Інтерв'ю з fashion-інфлюєнсером Юлією Хайєк-Фото 8

Назвіть свій девіз у житті. Яка у вас мета на найближчі 5 років, яку ви хочете досягти разом зі своєю аудиторією чи самостійно. 

Мій девіз у житті — «Виходь зі своєї зони комфорту щодня!». 

Зробіть щось нове, незвичне, не бійтеся психологічного дискомфорту. Тільки за рахунок докладених зусиль можна вийти на новий рівень розвитку або досягти бажаного результату.

І в жодному разі не можна забувати мріяти. Тому що іноді в рутині та повсякденних проблемах люди просто забувають посидіти та помріяти. Поки ми мріємо і прагнемо своїх мрій, ми живемо, розвиваємося, стаємо кращими. 

Порадьте книгу, яка надихає вас і змушує рухатися вперед. 

Автобіографії успішних бізнесменів мотивують мене на вчинки та вчать дивитися на все з альтернативного погляду. "До біса все! Берись і роби! Річарда Бренсона – дуже надихаюча книга.

З моєї історії зрозуміло, що я ніколи не йшла звичайною дорогою і автор цієї книги теж.

У дитинстві він страждав на дислексію, але став мільярдером, і зробив це без сторонньої допомоги. Він ніколи не шукав для себе виправдання, а йшов і робив. Всім раджу прочитати цю книгу.

Модель Юлія Хайєк @yulia_hayek
Фотограф: Адель Макулова @ adele.makulova
PR: Маша Боровенська @mariborovenskaya

Статті на тему