Символічно, що дизайнер помер під час Паризького тижня моди – через 50 років після старту своєї кар’єри.
Японського кутюр’є Кензо Такаду вбив коронавірус у віці 81 року. Про це заявив його особистий представник. Трагічна подія відбулася протягом Тижня моди в Парижі, яка понад 50 років тому стала майданчиком для початку карколомної кар’єри японця. Старт підкорення модного Олімпу для молодого мрійника було дано в 1965 році, коли він переїхав до тодішньої столиці моди, що діє, — Парижа. Вже через 5 років він блищав на Тижні моди, демонструючи свої іноді дивовижні, дивні, ексцентричні, але однаково розкішні силуети. Окрім лінійки Haute Couture, Ціна-а-носильник, дитячого одягу, Кензо славився своїми парфумами Його ніжний, озоновий аромат із відтінками свіжості став культовим.
Цього Тижня моди в Парижі сезону весна-літо 2021 нинішній дизайнер бренду KENZO Філіпе Олівейра Баптіста вже встиг продемонструвати нову колекцію. Нагадаємо, що його шоу цього разу було дистанційним, і проходило в онлайн-режимі.
Читай також: Міські закони: 7 наймодніших комбінацій із джинсами сезону осінь-зима 2020/21
Наголошуємо, що Кензо Такада став першим японським дизайнером, який залишив свій fashion
-Слід у Парижі. За свою кар’єру він неодноразово демонстрував свою любов до графіки, що є орієнтиром азіатської культури. Крім того, особливу пристрасть кутюр’є виявляв до флористичних мотивів, які зустрічалися практично в кожній його сезонній лінійці. У 1993 році після майже 30-річної кар’єри в Парижі Кензо продав своє дітище модному конгломерату LVMH, а через 6 років і зовсім “вийшов на пенсію”.
Втім, у світ можливостей та комерції він повернувся буквально у січні минулого року з новим брендом товарів для дому.
Народився великий кутюр’є 27 лютого 1939 поблизу Осаки, і з дитинства виявляв особливі таланти в шиття, малювання, мистецтву яких навчився завдяки своїм сестрам. 1965 року він приплив на човні до Марселя, звідки вирушив до Парижа, де й вирішив зупинитися. 1976 року він відкрив свій перший будинок моди. Кензо Такада пройшов довгий шлях становлення свого бренду – від жіночних силуетів до витонченого чоловічого одягу та легендарних парфумів.