UA
RU

Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років 

Редагувати переклад
Від олімпіадного божевілля до luxury-відпочинку та відчуття комфорту – вивчаємо вічний модний тренд будь-якого зимового сезону. 
Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Група хлопчиків привітають своїх хлопців вдень з дня в skiing, з натисканням ski drink. (Photo by Chaloner Woods/Getty Images)

Для багатьох зима — вогкована пора року, яка здається трохи менш прикрою особливістю нашого клімату лише завдяки головним святкуванням. Новий Рік, Різдво, Хрещення, День святого Валентина — як би ми ще могли пережити холод, вічну сірість і мерзлоту, якби не існували ці чудові традиції? Одягатися стильно навіть у -10 здається місією нездійсненною. Втім, існує один стійкий стиль для жорстокої погоди, який вже майже 100 років стоїть на своєму, доводячи, що мода не зникає з першим снігом.  

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Miu Miu FW 2021-22

мабуть, ключова причина Популярність стилю apres-ski полягає в багатогранній натурі самої людини. Найприємніші моменти у житті найчастіше пов'язані з періодами чи святами, коли нам дозволено переодягатися, тобто перевтілюватись. Атрибутика Хелловін — страшні костюми, в яких ми зазвичай намагаємося розіграти власний фантазійний сюжет, дозволяючи вийти на світ нашим темним «Я». Літній період, не такий суперечливий, також має свої символи: черепашки, солом'яні капелюхи, піск і морський солоний аромат. Нас приваблює можливість переодягнутися в людину, якою, по суті, не є, але якою дуже хотілося б бути. Зимовий стиль apres-ski - можливість погратися в розкіш і люкс, а також подивитися, як далеко може зайти наша уява.

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Ports 1961 FW 2021-22

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Social Work FW 2021-22

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Staud FW 2021-22

Дізнатися стиль апрес-скі, що в перекладі з французької означає "після лиж" можна за характерними ознаками, а саме: хутряним шапкам, светрам з дивовижно дивними і незручними візерунками, лижним костюмам, гігантським шарфам, "місячним" ботам і ще за рядом ознак, які ми неусвідомлено часом використовуємо щодня взимку. Це комфортний, теплий і затишний одяг, який навіює спогади або про мрії про проведений біля осередку вечорі в компанії з чашкою гарячого шоколаду після важкого, але насиченого дня в горах.  

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Sunnei FW 2021-22

Аpres-ski щороку дизайнери вдосконалюють і навіть намагаються підігнати під рамки haute couture, але приборкати цю естетику так само непросто, як і природну стихію. Смішні принти на светрах змінюються репродукціями картин художників-абстракціоністів, а важкі кожухи доповнюються шовковими комбінаціями. Втім, сенс залишається незмінним: apres-ski — те, що в будь-яку епоху нагадає про комфорт будинку і найностальгійніші спогади з минулого — проведені в колі сім'ї, у компанії друзів чи на самоті, зате в гармонії з собою. 

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

The Canadian ice hockey team

Якщо говорити про історію стилю apres-ski, то в авангарді його сходження на модний Монблан стоять події 1924 року, коли у програму зимових Олімпійських ігор були включені лижні перегони. Дозволити собі розтинати світи скупого зимового сонця простори снігового покриву, що лучилися у світлі, могли лише аристократи, селебріті та інші піонери світського руху. Навіть зараз лижний відпочинок — недешеве задоволення, а 100 років тому біля його витоків стояли найзаможніші. Проте, саме так одяг для спорту почав отримувати дедалі більше шанувальників. 

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Не в останню чергу популяризації стилю apres-ski сприяли пізніше голлівудські зірки, а також продюсери, які обирали гори як екстер'єр для своїх картин. Наприклад, особливої ​​популярності гірськолижна естетика здобула після виходу фільму "Шарада" з Одрі Хепберн та Кері Грантом 1963 року. Романтичну натуру apres-ski розглянути непросто, але завдяки напрочуд вишуканим костюмам у картині люди почали розуміти, що цей стиль може жити і поза Аспеном або Межевом. 

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

French singers Johnny Hallyday і Sylvie Vartan на ski trip. (Photo by Henri Bureau/Sygma/Corbis/VCG via Getty Images)

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Rainier III, Prince of Monaco, його wife Grace Kelly, Принцип Monaco, зі своїми дітьми Albert II, Prince of Monaco, і Caroline, Princess of Hanover, на skiing holiday. (Photo by Daniele Darolle/Sygma via Getty Images)

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

(Original Caption) Mrs. John F. Kennedy and her 16 children, Caroline and John Jr. є зайнятися під час керування роботою на Windspillen Slope на цьому ski resort, January XNUMXth. The Kennedys є expected to spend a three-week vacation at Gstaad.

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

KLOSTERS, SWITZERLAND — FEBRUARY 06: Princess Diana Holding Her Skis And Poles During A Holiday In Klosters, Switzerland Wearing A Skisuit By Head And A Braided Headband

Читай також: Кевін Спейсі має виплатити 31 мільйон доларів продюсерам "Карткового будиночка" 

Звичайно, після все велика кількість зірок кіно почали спеціально вбиратися в стильні образи навіть якщо лижі не входили до їх зимових аксесуарів. Бріжіт Бардо, Грейс Келлі, Жаклін Кеннеді, Ромі Шнайдер, принцеса Діана, і навіть їх безсмертні люксові образи стали натхненням кілька наступних десятиліть.  

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Якщо говорити про гучні назви брендів, то сприяти розвитку думки, що одягатися стильно потрібно навіть на гірськолижних курортах, 70 років тому взявся такий бренд як Moncler. Французький модний будинок зумів правильно відшукати свою естетику, долучивши до бажання виглядати красиво за будь-якої погоди ще в 1952 році тисячі шанувальників.  

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Browne FW 2021-22

Зимова казка: Чому стиль apres-ski популярний вже майже сто років.

Miu Miu FW 2021-22

Так, стиль apres-ski не пропадає з модних радарів ні в один зимовий сезон, а глянсові видання справно кожен грудневий номер забезпечують добірками образів у стилі найпопулярніших гірськолижних курортів. Ресторани в Альпах — не єдині декорації для пуховиків, дублянок і в'язаних костюмів, адже apres-ski та його епіцентри руху розрослися до глобальних масштабів. Прикидатися запеклою лижницею в балаклаві та захисних окулярах можна навіть у тому випадку, якщо кататися на лижах ви так і не зуміли навчитися. 

 

 

 

 

 

Статті на тему