Напевно, в кожного є свій віш-ліст, до якого періодично щось додається. Редакція Marie Claire не стала виключенням і в кожної з нас є свої таємні чи не дуже побажання. Тому ми вирішили ділитися своїми знахідками, адже іноді так не вистачає конкретного списку подарунків чи рекомендацій, якщо хочеться зробити собі чи комусь приємно. Тому ми будемо кожного тижня розповідати про “скарби”, які знайшли на просторах Інтернету та в соціальних мережах.
Катерина Лагутіна, керівник бренду Marie Claire в Україні, керівник проекту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine
Для мене існує три категорії вдалих подарунків – парфуми, книжки та ювелірні вироби. Я обожнюю купувати, дарувати та отримувати ювелірні прикраси, тому що це завжди емоція та момент, закарбований у металі. Нещодавно натрапила на київський бренд бігендерних прикрас Romantika. Класний подарунок, як для нього так і для неї. Уявляю, які couple луки можна робити чи удвох носити одну прикрасу по черзі. Романтика, що й казати. Дуже сподобалася візуалізація бренду, на межі сексуального, тендітного та небезпечного.
Ірина Татаренко, шеф-редактор журналу і сайту “Marie Claire”
У нас із друзями нова традиція – дні народження ми відзначаємо походами на цікаві екскурсії, лекції та до музеїв. Це зовсім не нудно, це цікаво. Виставка “Флаконний рай” – моє перше знайомство з приватним київським музеєм Victoria Museum. Ціннішими за колекцію флаконів для парфумів минулих сторіч виявилися історії, які стоять за ними. А справжнім сюрпризом стала можливість роздивитися вікторіанські шатлени для флаконів з ароматів.
Анна Вакуленко, fashion-редакторка сайту «Marie Claire»
Знахідка тижня – стрічка Джейн Кемпіон “У руках пса”.
Після того, як драма володарки “Оскару” виграла одразу три нагороди “Золотого Глобусу” у найголовніших номінаціях, я вирішила подивитися стрічку, про яку так палко говорять у західній пресі. Не залишається сумнівів, що у березні “У руках пса” отримає декілька своїх “Оскарів”, тож ігнорувати фільм я вбачала злочинним рішенням.
Історія про братів Бербанків та молоду вдову із сином-підлітком привернула мою увагу ще й явними біблійними символами, нагадавши про один із улюблених романів “На схід від Едема” Джона Стейнбека. Впевнено скажу, що більшість вбачатиме фільм нудним та нецікавим. Жодних спецефектів, гламуру та глянцю – та й де їх знайти в Монтані зразка 1925 року? Проте милуватися можна не лише зовнішньою красою, але тим, як головні актори обмовляються тільки декількома словами, коли глибина їх думок залишається в паузах, несказанному, натяках та невпинному плині життя.
Музика Джонні Грінвуда — окремий герой цього фільму. Раптова, змінна, скрипуча, яка натякає на незворотній драматичний фінал. Особливо приємно спостерігати за неоціненною критиками Кірстен Данст, а також юним Кофі Сміт-Макфі – саме гра цього актора змушує не відволікатися ні на мить від сюжету. Його декадентська та навіть хвороблива зовнішність – головна прикраса фільму.
На цьому тижні я зайшла дуже класний акаунт @assorted.books на якому можна придбати рідкісні книжки та журнали про фотографів та дизайнерів. Тепер хочу всі.