Знай наших: як працюють українські бренди та магазини косметики під час війни
Редагувати перекладУкраїнські бренди та магазини завзято підіймають економіку країни та донатять на наближення победи
GLOSSARY ORGANIC PRODUCTS
«Сьогодні компанія продовжує виконувати замовлення для роздрібних та оптових клієнтів. У першому випадку товарообіг істотно знизився, але ми раді кожному з них — як завжди. Наша команда надсилає продукцію на відділення Нової пошти, які сьогодні працюють в Україні, а також є варіант самовивезення з нашого складу. Водіями у нас працюють хтось тільки може — наприклад, допомогу з розвезенням надає чоловік нашого бухгалтера. Сьогодні всі у команді максимально перекваліфікувалися і стали справжніми мультитаскерами – кожен робить максимум те, що може.
Також наша компанія, як і раніше, відвантажує гурт для великих компаній, з якими ми вже працюємо. Зараз багато компаній надсилають нам замовлення, після чого приїжджають на склад та забирають самовивозом. Причому оборот із такими замовниками не зменшився, а багато хто навіть збільшив наш асортимент, вибираючи те, що є у наявності — як, наприклад, Good Wine.
Щодо відвантажень за кордон — поки що це питання на стадії вивчення. Справа в тому, що продукція, яка вивозиться за територію України, автоматично отримує позначку «експорт». Експорт оподатковується, а нам не хочеться збільшувати вартість товару за рахунок додаткових витрат та витрат на доставку. Тому ми зараз обмірковуємо про варіант оренди складу в Європі та консолідацію товару від усіх наших європейських та американських постачальників.
Також великий біль у тому, що нам довелося припинити власне виробництво через те, що локація знаходиться в стратегічному місці і вже зазнала обстрілу. Обезпека унеможливлює приготування їжі для тероборони та всіх нужденних, хоча мені дуже цього хотілося б», — розповідає екоактивістка, засновниця компанії Glossary Organic Products та екофонду Glossary Foundation Анастасія Цибуляк.
PIEL Сosmetics
Український бренд косметики на основі гіалуронової кислоти та цитрату срібла PIEL Сosmetics - активно працює. Компанія не припиняла своєї роботи навіть у найгарячі фази війни на Київщині. «Ми намагаємося всіма силами допомагати у ці години. Та все одно здається що робимо мало. Зараз віддаємо 35% продажів на допомогу. Наша допомога адресна, тож ми не передаємо на рахунки ЗСУ, хоча це робили спочатку. Тепер знаходимо тих, кому потрібні гроші тут і зараз, але віддаємо перевагу тим, кому можемо 100% довіряти. У той самий час ми намагаємось працювати. Наш комірник навіть під час самих «гарячих» днів у Києві їздив на роботу, розвозивши антисептики, пакував та відправляв посилки. Це зовсім не головне порівняно з допомогою військовим, але наша робота допомогає тим косметололгам, які мають можливість працювати — отримати прибуток». – каже засновник українського бренду Piel Сosmetics Ярослав Процько.
На Інстаграм-сторінці бренду Piel можна знайти поради на теми психології та війни: «Як зберегти відносини під час війни», «Синдром відкладеного життя». А також добірки продуктів бренду та рекомендації, які допомагають боротися зі шкірними проявами стресу та загостреннями дерматологічних проблем.
NATUREAL
Бренд, який ми обожнюємо за неймовірні натуральні аромати та екологічні формули – знову у справі. Більше того, навесні NATUREAL випустив новинки для чутливої шкіри, які були заплановані на березень, але через масштабний напад Росії на Україну — запуск довелося відкласти. Наразі новинки вже доступні на сайті. Це мультиактивний засіб Nutrition Cream, який можна використовувати для обличчя, шиї, декольте, навколо очей, мочок вух та будь-яких вразливих зон. Гель для очищення чутливої шкіри Сentella та флюїд для зволоження волосся Shining. Ціни на продукцію знижено. «Щоб допомагати потрібні сили та ресурс. Тому, як кажуть перед польотом: спочатку одягніть маску на собі, а потім на дитину. Ще ніколи піклування про себе не було таким важливим. Щасливі жінки, створюють щасливе суспільство» — впевнена команда бренду.
Про умови доставки процукції можна дізнатися на сайті NATUREAL, інформація оновлюється заздалегідь.
INRO
Український бренд ароматів для дому та бьюті-засобів для тіла — знову на зв'язку. Два рази на тиждень команда робить відправки Україною до міст, де працює Нова Пошта та Укрпошта, а також закордон. Навесні INRO представили нові антистрес-набори, до яких увійшли улюблені фанатами бренду продукти: крем для рук з ароматом Griotte, аромадіфузор Кiran, тверде парфумоване мило Nilo. «Щоб позбутися стресу, набути спокою та повернутися до більш-менш звичайної життя — нам потрібно не так вже й багато: турбота про себе та наших близьких, і усвідомлення того, що ми в безпеці. — все це сприятиме відновленню ментального здоров'я». — зауважують засновники INRO на сторінці в Інстаграм. 10% від продаж продукції команда INRO донатить у фонд «Повернись живим». До того ж, зараз на продукцію марки діють скидки до 50%.
MR. SCRUBBER
Бренд косметики ручної роботи для ванни та душу відновив роботу фірмових офлайн-магазинів у Львові та Луцьку. 20% від родрібних замовлень команда перераховує на спецрахунок ЗСУ, про що кожному покупцю надсилають квітанцію. Також брнед має приємні новини для партнерів: розпочато оформлення гуртових замовлень, а також виробництво під індивідуальними торговими марками на замовлення. Відновлюємо економіку держави, зберігаємо робочі місця, працюємо на победу. команда MR. SCRUBBER