UA
RU

Зої Кравіц стала головною героїнею осіннього кампейну Saint Laurent

Редагувати переклад
Зої Кравиць, як завжди, чудова! 

16-а рекламна кампанія Ентоні Ваккарелло для Saint Laurent отримала цілком логічну назву, яка відзначає цю цифру, — #YSL16. Креативний директор не став оригінальнішати і віддав головні ролі в кампейні своїм улюбленцям - Зої Кравіц та Леннону Галлахеру. 

У мініфільмі є загравання з темою андрогінності: Зої виглядає досить «мужньо» з короткою стрижкою і в костюмі, а Леннон Галлахер, Ерін Моммзен і Ное Мартін набувають жіночних рис у мерехтливих блейзерах і пальто в «зебру». 

Читайте також: СИН МУЗИКАНТУ OASIS СТАВ НОВИМ ОБЛИЧЧОМ БРЕНДУ SAINT LAURENT

Ентоні Ваккарелло вирішив не змінювати своїх правил ще в одному - до співпраці він запросив режисера Наталі Кангілем. Цей дует перетворюється на шикарне тріо, якщо ми скажемо, що за музичний супровід відповідав французький діджей SebastiAn. 

Статті на тему