Зірка "Ейфорії" стала головною героїнею нової рекламної кампанії Prada
Редагувати перекладКомпанію Хантер Шефер склали моделі Джулія Нобіс, Селена Форрест та Ліна Чжан.
Останнім часом дизайнери вирішили звернути увагу на те, що відрізняє чоловічу та жіночу стать один від одного, ніж швидше на їх схожі риси, тому більшість модних будинків, дотримуючись законів власної естетики, націлилися на дослідження внутрішньої, природної натури людини.
Так, весняно-літня колекція 2022 року італійського модного будинку Prada присвячена чуттєвості та бажанням, як і буквальної транскрипції гендерного одягу. У новій рекламній кампанії Prada лінійки, створеної Міуччею Прада та Рафом Сімонсом, реальність стикається з фантазією, а фізичні відчуття з таємними бажаннями.
Враження та настрій бренд Prada ставить на чолі весняно-літньої колекції 2022 року, досліджуючи емоційний зв'язок між жінкою та її гардеробом.
На мінімалістичних диптихах, які вже стали традиційними для кампаній модного будинку, представлені найзатребуваніші моделі сучасності: Джулія Нобіс, Селена Форрест та Ліна Чжан, а також особа покоління Z – трансгендерна актриса та зірка серіалу “Ейфорія” – Хантер Шефер. На знімках дівчата відображені в момент примірки одягу та дослідження його характеру. Відмінні деталі привертають увагу глядача відчуттям близькості. Увага глядача зосереджена на жінках, а вони своєю чергою фокусуються лише на собі.
Читай також: Зендая попередила про тригерні моменти у другому сезоні "Ейфорії"
Потаємні та справжні ці двозначні, інтригуючі фотографії Девіда Сімса демонструють глибоко особисте ставлення людей до свого одягу — релігію шанувальниць бренду Prada. Вони відзначають та увічнюють повсякденні жести, настрої.
Протягом сезону кампанія розвиватиметься за допомогою серії відеороликів та фотографій, створених поруч іміджмейкерів-початківців, кожен з яких був запрошений на знімальний майданчик, щоб інтерпретувати колекцію, кампанію та настрій Prada.
Кредити: