Топ за 10 доларів, сукня та джинсування не більше 100 – зірки не вважають ганебним носити недорогі бренди. І правильно роблять! Ми розповімо вам про знаменитості, які носять одяг із мас-маркету.
Кейт Мосс – одна з перших початку випускати спільну лінійку з британським брендом Topshop. Схоже, що за час роботи з ними вона встигла гаряче закохатися в їхній одяг. Папараці часто бачать супермодель, одягнену у речі з Topshop. Під час відпочинку на Ібіці Кейт була помічена у їхній шовковій піжамі, а пізніше у куртці, стилізованій під армійську, вартість якої не перевищує 100$ (близько 2500 грн. — прим. ред.)
Весільна сукня на замовлення від Dior, туфлі від Jimmy Choo, фата – цього не було на весіллі Емілі Ратаковські. Для свого одруження модель вибрала брючний костюм гірчичного кольору від Zara. Вбрання Емілі дуже сподобалося її фанатам. За кілька днів після того, як Ратаковські виставила весільні фото в Instagram, всі партії костюма в США були розпродані.
Бренд Forever 21 користується популярністю не лише серед американської молоді, яка віддає перевагу речам за демократичними цінами, а й серед зірок. Співачка Селена Гомес, схоже, настільки любить цей бренд, що навіть відвідує заходи у їхньому одязі. Наприклад, на червону доріжку Fulfillment Fund’s Stars Gala вона обрала сріблясте плаття Forever 21.
Читайте також: СЕЛЕНА ГОМЕС ЗАПУСКАЄ ВЛАСНИЙ КОСМЕТИЧНИЙ БРЕНД
Джей Ло також відноситься до тих селебріті, яких можна зустріти в одязі з мас-маркету. І не лише у повсякденному житті, але навіть на екранах ТБ. Під час суддівства у шоу «American Idol» співачка була часто помічена в образах з Asos. Телеглядачі побачили на Дженніфер рожево-бежеву сукню, а пізніше рожевий кроп-топ із білою спідницею-олівцем із популярного інтернет-магазину одягу.
Зірка закордонних подіумів Джіджі Хадід, безумовно, чудово виглядає в дорогих вбраннях від Versace і з сумкою від Bottega Veneta, але для повсякденного життя та відв’язних вечірок модель не соромиться одягнути бавовняну сукню-сорочка від H&M. Своїм вибором Джіджі доводить, що необов’язково носити люксові бренди, щоби виглядати «на мільйон».
Образи юної зірки телеканалу Disney завжди продумані до дрібниць. У Мережі її навіть називають «іконою стилю». Зендая також переконує нас у тому, що ідеальну цибулю можна скласти навіть із речей демократичних брендів. Один із наших улюблених образів актриси — сорочка зі спущеними плечима з базової колекції Zara та спідниця із квітковим принтом.
Відомо, що якісний базовий одяг можна знайти навіть у мас-маркеті. Ми склали добірку з 15 базових речей для аматорок мінімалізму.
Автор: Єлизавета Бабець