Світ моди сповнений інновацій та змін, тому ми розповімо, що сталося у fashion-індустрії минулого тижня.
Поки в Нью-Йорку проходив Тиждень моди і всі активно обговорювали його кожен показ і гостей, ми не втрачали на увазі й інші новини модного світу. Ось кілька тих, які ви могли пропустити, але про них варто згадати.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Зміна креаторів у бренді – це завжди привід для розмов та припущень, як змінитись доля лейбла під новим керівництвом. Тремейн Еморі зайняв місце креативного директора Supreme. Цей дизайнер має хороший послужний список: раніше він працював з New Balance, Levi’s, Вірджилом Абло і заснував свій особистий бренд Denim Tears. Еморі повідомив, що без проблем зможе поєднувати роботу над двома FW22.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Все нове – добре забуте старе. Під цим гаслом і відбулася реінкарнація журналу BUTT, про який не було чути близько десяти років і все це завдяки Bottega Veneta. В ексклюзивному партнерстві з дизайнером журнал просуватиме дослідження в галузі квір-спільноти, а також розповідатиме про сексуальну свободу. Бренд запропонував розгорнути масштабну триденну інсталяцію в Пале де Токіо на честь перезапуску журналу.
Відвертих міжпоколінських діалогів BUTT про сучасне життя та кохання дуже не вистачало останні десять років. У випуску ми розглянемо у деталях французького кіноактора Фелікса Маріто та запросимо королеву квір-зачісок Холлі Сміт,
– йдеться у заяві бренду.
Новий випуск обіцяє успіх журналу, оскільки в ньому читачі зможуть почитати вірші, а також уривки із щоденників, насолодитися роботами художників Аджаму X та Суніла Гупти. А чого варта романтична, але провокаційна обкладинка, створена фотографом Кліффордом Принцем Кінгом.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Ми звикли, що Tiffany & Co. спеціалізується на люксових ювелірних прикрасах, але минулого тижня компанія представила щось нове. Бренд вирішив співпрацювати з сучасними художниками і першим став Денієлом Аршамом (Daniel Arsham) з Нью-Йорка, спільно з якими лейбл створив лімітовану серію баскетбольних м’ячів NBA. М’яч представлений у культовому кольорі Tiffany Blue і вже доступний для замовлення за ціною 575 доларів. Це не вперше, коли бренд стикається зі світом спорту – протягом 160 років ювелірний бренд розробляв та створював трофеї для фіналів NBA.
Читайте також: За кулисами Українського тижня моди: Що відбувалося на бекстейджі наймоднішої події зими 2022
Здавалося б, там спортивна лінійка. Але Miu Miu пішли далі і випустили лінійку аксесуарів для спорту, до якої увійшли брендовані боксерські рукавички, бинти та спортивна сумка на шнурівці. Все виконано у чорному кольорі та прикрашено лейблом бренду. Також у колекцію увійшли рожевий килимок для йоги, сумку для його зберігання, а також спортивні блоки у такому ж кольорі. Нова колекція вже доступна для покупки на офіційному сайті Miu Miu.