З 14 по 17 квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройде Charity Pop-up Store з 10-ю українськими брендами, серед яких KOLOSOVA. Виручені кошти будуть передані на підтримку українських дітей постраждалих під час війни. Про майбутній захід, діяльність бренду під час війни та плани на майбутнє розповіла Анастасія Колосова, дизанейрка бренду KOLOSOVA.
Чи довелося вам змінювати формат та профіль роботи?
З 1 березня весь колектив бренду KOLOSOVA вийшов на роботу, щоб одягати наших військових. Ми шиємо термокостюми, балаклави, футболки.
Які антикризові заходи ви прийняли?
На жаль, у нас не було ні сил, не часу, ні бажання створити щось нове. Тому речі, які ми змогли підготувати, це зібрані ключові вироби з наших попередніх колекцій, доповнені худі з патріотичною відсилкою.
Як ви сприйняли пропозицію взяти участь у Charity Pop-up Store в Парижі?
Для нас участь у Pop-up Store зараз як глоток свіжого повітря. Тому ми не задумуючись прийняли пропозіцію.
В чому ви находите розраду та як відволікаєтесь від новин?
Коли ми перебуваємо на роботі, ми не маємо часу щоб голову підняти. Тому встигаємо лише обговорити ранкові новини, обміняться словами підтримки та працювати далі для нашої армії.
Charity Pop-up Store буде відкріт на протязі чотирьох днів (14-17 квітня) з 10 до 21 години за адресою: 58 rue Volta, 75003 Paris.
Автор: Тетяна Тука
Фото: пресслужба KOLOSOVA
Читайте також: ПОТУЖНА СИЛА МАЛЕНЬКИХ КРОКІВ: ПРО ДІВЧАТ, ЯКІ ЗМІНИЛИ ПРОФЕСІЙНИЙ НАПРЯМОК НА ЧАС ВІЙНИ ТА ДОПОМАГАЮТЬ ЗСУ