Унікальність, універсальність, унісекс: колаборація KSENIASCHNAIDER та ІТ-компанії Boosta
Міжнародна ІТ-компанія Boosta у колаборації з українським sustainable-брендом KSENIASCHNAIDER випустила унікальну мініколекцію брендового одягу. Дроп складається з двох джинсових унісекс курток.
Незвичний дроп Boosta x KSENIASCHNAIDER – про поєднання технологічного та fashion світів, зміну стереотипів та відсутність меж. Про фактурність, комфорт та універсальність водночас.
“У 2022-ому році ми провели ребрендинг компанії й перед нами постало завдання оновити брендовані речі. Але звичайний мерч роблять усі, а нам хотілося створити щось більш унікальне, оригінальне та якісне. Саме так з`явилася ідея колаборації з брендом KSENIASCHNAIDER. Вони – новатори у світі моди, які не бояться бути іншими та вкладають сенс у речі, які створюють. Це сильно імпонує Boosta та метчиться з нашою історією та цінностями”, – розповідає Ярослав Баклан, співзасновник та керівний партнер Boosta.
Вибір брендів впав саме на джинсові куртки, адже це практичний елемент гардероба, який є популярним серед різних сегментів аудиторії: як чоловіків, так і жінок різного віку. Бомбер зі світло-голубого деніму виготовлений в утилітарному стилі: спереду куртки можна побачити масивні кишені та помітну помаранчеву застібку. Інший відрізняється своєю мінімалістичністю та чорним кольором. Особливість обох курток – яскраві рукави, повністю виготовлені з recycle-матеріалів. Так бренди підкреcлюють важливість усвідомленого споживання речей.
“Ми в KSENIASCHNAIDER дуже полюбляємо колаборації, адже це завжди дає змогу подивитись на власний продукт та естетику з іншого боку. Цей проєкт з Boosta був близький нам, адже ми відчуваємо симпатію до компанії, її аудиторії та цінностей. Додаткової значущості додає те, що ця колаборація була реалізована нами під звуки генератора та сирен повітряної тривоги. Те, що планували реалізувати за місяць, стало реальністю за пів року. Але, попри все, нам вдалося створити круту та екологічну капсулу, яка демонструє цінності та погляди обох бізнесів”, – коментує дизайнерка Ксенія Шнайдер.
Загалом робота над колекцією тривала майже рік, адже на велику кількість процесів сильно вплинула повномасштабна війна: довелося довго очікувати на матеріали та фурнітуру, а блекаути періодично унеможливлювали роботу фабрик.
Фото: @photozolotov, зтиль: @dianaonatskaya
Читайте також: ПАЛЮЧЕ СЕРЦЕ — ГОЛОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ НОВОЇ КОЛЕКЦІЇ [С К А Р Б] БРЕНДУ TSVITE TEREN