UA
RU

Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проект FROLOV HEART

Редагувати переклад

З моменту створення бренду, їх лого є анатомічним серцем людини. Воно найкраще відображає те, що креатори вважають найбільшою цінністю – людська життя, сповнена любові. 

Діти завжди потребують найбільшої підтримки та турботи. Вони ж і найуразливіші до кошмарів, що відбуваються під час війни. За офіційними даними, вже понад 700 дітей в Україні постраждало внаслідок терористичних дій російських окупантів. 

Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проект FROLOV HEART-Фото 1

 

Та, на жаль, реальна ситуація значно гірша. Сотні тисяч дітей незаконно вивезені на окуповані території, безліч важкопоранених і не менше назавжди скалічених втратою близьких. Через війну шкірна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку буде пам'ятати всю життя. Тому кошти першого благодійного проекту будуть направлені саме дітям.

У День захисту дітей український бренд запускає свій перший благодійний проект FROLOV HEART. Це лімітована колекція чорних та білих світшотів з вишивкою нитками або бісером. Шкірне серце вивішайте вручну, що робить його унікальним. Саме тому на світшоті є персональний номер, який буде відображатися поряд з унікальним серцем власника на віртуальній стіні проекту. 

Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проект FROLOV HEART-Фото 2

Учасник може обрати один із існуючих варіантів вишивки серця, або довіритися творчості та натхненню майстра. На сайті поряд зі своїм номером також можна залишити своє текстове послання для дітей.

Через війну шкірна без виключення дитина в Україні отримала травму, про яку буде пам'ятати всю життя. Тому кошти цього благодійного проекту будуть направлені саме для них. Також FROLOV створивши власне послання дітям – мультфільм, який також презентує у День захисту дітей. Це свій пластиліновий мультик. Його створила Ганна Мєшкова, художниця-аніматорка, яка навчає дітей мультиплікації, живопису та малюнку.

Бренд FROLOV запускає свій перший благодійний проект FROLOV HEART-Фото 3

Читайте також: Українські дизайнери у війну: Katerina Kvit

 

Весь прибуток від продажу світшотів буде передано «Фонду Маша» Маші Єфросініної. А також, завдяки проекту, бренд зможе підтримати українську економіку, забезпечивши роботою майстрів.

Статті на тему