Бренд Valentino представив лімітоване худощі на підтримку вакцинації від Covid-19
Всі гроші підуть на закупівлю вакцин Covid-19 ЮНІСЕФ.
Зі зростанням статистики захворюваності на коронавірус у світі, імениті бренди також підключилися до боротьби з Covid-19. Раніше ми писали, що 70 зірок Голлівуду підписали звернення до Генеральної Асамблеї ООН, щоб забезпечити вакциною незахищені верстви населення, а тепер і італійський Будинок моди приєднався до цієї ініціативи.
Valentino представив лімітовану модель чорної худорлявості з написом “Vaccinated” (“Вакцинований”). Усі кошти від продажу цієї речі підуть до ЮНІСЕФу для допомоги в закупівлі вакцин від Covid-19 для країн Третього світу і не тільки. Організація співпрацює з виробниками вакцини, тому вже замовила у них близько двох мільярдів доз препаратів, щоби надати їх 190 країнам світу.
Що ще примітного в новій моделі худі від Valentino? Варто звернути увагу на оновлене логотип бренду, яке характерно вписується в концепцію нової моделі. Худі представлено в унісекс форматі та відмінно підійде для повсякденного стилю.
Читайте також: Сінді Кроуфорд відтворила кадр з культової реклами Pepsi 1992 року з благодійною метою
Креативний директор Valentino П'єрпаоло Піччолі один із перших придбав п'ять моделей і подарував їх своїм друзям та близьким. Одна з них дісталася Леді Газі.
На даний момент, вакцинація стала найбільш ефективним способом у боротьбі з коронавірусною інфекцією, а також символом поваги до інших та демонстрацією своєї соціальної відповідальності. Не можна ховатися за концепцією свободи, вирішивши не робити щеплення. Свободу завжди потрібно захищати і ми повинні за неї боротися, при цьому поважати інших,
- Заявив креативний директор Valentino.
Зауважимо, що світові fashion-бренди не залишаються байдужими у боротьбі з глобальною пандемією. Burberry та його Фонд боротьби з Covid-19 зробив пожертву в ЮНІСЕФ для підтримки програми вакцинації населення.