
Бургунді, карамель і шоколадний у новій колекції WILLO

“Колекція Everyday Essence – про баланс між комфортом та стилем. Не потрібно обирати щось одне. Тому основний акцент робимо на підборах 4-5 см, комфортних лоферах та трендових сумках. Кожна річ підійде для різних життєвих ситуацій: від прогулянок до офісних луків, від побачень до часу з дітьми. Не потрібно адаптувати гардероб, змінювати образи чи носити додаткове взуття в шопері на зміну підборам”, – зазнача засновниця бренду Альона Єфименко.
До нової колекції увійшли туфлі-човники у стилі 60-х, лофери, актуальні чоботи-труби, ботильйони, сумки хобо і багет, а також фаворити попередньої колекції – Wave BAG у нових відтінках. Також WILLO уже традиційно обирають якісні натуральні матеріали – замша, велюр, гладку шкіру і з тисненням.
Цієї осені WILLO відмовилися від чорного кольору. І зробили акцент на трендових у цьому сезоні кольорах – від карамельного і оливкового до зеленого і сливового. А також бренд вводить нову опцію – можливість обрати колір з палітри і зробити індивідуальне замовлення. Так, наприклад, ви можете отримати пару в червоному, чорному чи іншому відтінку.






Читайте також: REBELIÒN: ДУХ БУНТАРСТВА В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ W8LESS
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику