Cartier та Kering підписали пакт про екологічні ювелірні вироби
Редагувати перекладМода на усвідомленість ставати все популярнішою.
Як відомо, модна індустрія забруднює довкілля більше всіх інших, тому багато брендів поступово починають відмовлятися від натурального хутра та шкіри, а також знаходять альтернативні матеріали пластику та синтетиці. А з ювелірними компаніями все складніше, адже там не вдасться помітити дорогоцінні метали та каміння на щось інше.
Але ювелірний будинок Cartier, спільно з французьким конгломератом Kering та Радою з відповідального ювелірного бізнесу знайшли вихід із цієї ситуації – вони підписали пакт про екологічність коштовностей та годин. Про це повідомляє джерело WWD.
Така реакція люксового бренду пов'язана з тим, що в сучасному світі все гостріше ставати питання збереження землі та атмосфери та молоде покоління стало екологічно орієнтованішим. Саме вони є майбутніми покупцями ювелірних виробів, тому Cartier та Kering задумалися про зміну стратегії ведення бізнесу.
Читайте також: Парфумерний будинок Chanel представив новий флакон Chanel №5 із переробленого скла
Нова програма з усвідомленості називається Watch and Jewelry Initiative 2030 ("Ініціатива годинників та ювелірних виробів 2030"). Завдяки ній компанії планують зменшити викиди вуглецевого сліду, а також підтримка та захист біорізноманіття.
Ми маємо докази того, що разом ви набагато сильніші і могутніші для досягнення благородних цілей,
- Каже керуючий директор Kering Жан-Франсуа Палюс.
Сиріл Віньєрон, генеральний директор Cartier, повідомив, що вони планують підключати й інші бренди, але почнуть із європейських, наприклад, з Tiffany. Також він закликає всі модні лейбли приєднатися до їхньої ініціативи, щоб покращити екологічну ситуацію.