Українські бренді у війну: Indposhiv


Катерина Возіанова
, засновниця бренду
Indposhiv
, розповіла про те як бренд, який спеціалізується на виготовленні чоловічих костюмів, трансформується в умовах війни, про ідею створення карманних платків, на які було перенесено відомі фотографії війни, які облетіли весь світ. Про віру в бренд, ЗСУ та
майбутнє України дизайнерка розповіла фешн-журналістці
Ксенії Ковальовій.

Фото: instagram/indposhiv_official
«Перший місяць війни ми займалися двома промовами: забезпечували безпеку наших співробітників та оновлювали стратегію роботи у воєнний час»
, - Катерина Возіанова, засновниця бренду Indposhiv, у якому на момент початку війни працювала команда із 74 осіб, - «
ми також постійно тримали зв'язок з нашими клієнтами, допомагаючи їм чим можемо. Настрій особисто у мене був і є боєвий — я знаю, що війна закінчиться і від того, як я веду і відчуваюсь зараз залежатиме те, що стане з бізнесом у війну. Тому, зі свого боку, я намагалася робити все, щоб підтримувати своїх співробітників та не давати їм падати духом».

Зараз, коли на повний хід йде «Битва за Схід», не падати духом особливо важливо. Особливо з огляду на те, що емоційні качелі знову прилетіли в бік апатії, і більшість українців почали відчувати тиск, що відбуваються навколо, з новою силою. Всі стикнулися з війною, побачити як вона вплинула на модну індустрію та бізнес. Це відчутно б'є по нервній системі і засмучує, але важливо шукати нові шляхи і методи боротьби з обставинами, щоб подолати цю важку годину догідно: «
Війна руйнує нашу індустрію, як руйнує все. Я знаю багато виробництв, які закрилися і не відновлюють роботу, бо кравці поїхали до інших країн і планують залишитися там. З іншого боку, війна – це поштовх до освоєння світових ринків та пошуку нових ніш поза Україною. Наприклад, наша компанія разом з багатьма українськими дизайнерами стала учасником нової міжнародної платформи.
Angel for Fashion
, де можна купити онлайн одяг українських брендів, тим самим підтримавши їх у складні години».
Я знаю, що після закінчення війни наша країна стане країною, що швидко розвивається та активно зростає в Європі. Це буде розквіт, якого Україні не бачила, мабуть, кілька століть. Тому будь-який бізнес, який пройде цю війну, матиме всі шанси зробити квантовий стрибок. Ми вже перемогли!
І навіть незважаючи на те, що індустрія помітно страждає від війни, команда Indposhiv тримається і продовжує працювати.
«Зараз вся наша компанія розкидана на території України та за її межами. Але частина команди залишається у Києві і вже 2 тижні як працює. Ми вирішили займатися тим, що вміємо найкраще — продовжувати шити чоловічий класичний одяг і частину отриманих грошей передавати армії. Ми також запустили проект разом із художницею з Одеси – нагрудні платки з ілюстраціями війни. Частину коштів, отриманих від продажу, ми перераховуємо волонтерам Маріуполя. У середині квітня ми плануємо заново відчинити двері будинку Indposhiv»
, — каже Катерина, яка налаштована оптимістично і не дозволяє обставинам зламати її бойовий дух. Адже поведінка керівника впливає на оточуючих. Тому нам важливо особливо ретельно підбирати слова та стежити за своїм настроєм.


Незважаючи на складнощі, які має Indposhiv, як і всі українські бренди, команда працює над тим, щоб оптимізувати роботу навіть за таких умов. «
Під час війни чоловікам не до костюмів. Інша справа, що наше виробництво знаходиться у Києві, і, звичайно, велика частина людей зі столиці поїхала ще на початку війни. Проте ми працюємо над тим, щоби пристосуватися до роботи у військових умовах. Наприклад, ми почали активно просувати онлайн продаж нашої casual колекції піджаків та штанів»
, — говорить Катерина і активно працює над ідеями щодо розвитку бізнесу у повоєнні години.
«Перше та головне до чого я закликаю всіх своїх співробітників:
розуміти, що війна може не закінчитись так швидко, як ми цього хочемо. І всім нам потрібно до цього звикнути та навчитися з цим жити. Я дуже сподіваюся, що всі мої коллеги зможуть відновити роботу, як тільки це буде можливо, у максимально нормальному психологічному стані та з бойовим духом. Що стосується безпосередньо бізнесу, я знаю, що після закінчення війни наша країна стане країною, що швидко розвивається і активно зростає в Європі. Це буде розквіт, якого Україні не бачила, мабуть, кілька століть. Тому будь-який бізнес, який пройде цю війну, матиме всі шанси зробити квантовий стрибок. Ми вже перемогли!

Читайте також:
ІНДИВІДУАЛІЗМ ТА СПАГА ДО ЄДНОСТІ У НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ LITKOVSKAYA
