UA
RU

Etnodim презентує художню колекцію вишиванок

Редагувати переклад
Один із них завидував Анрі Матісс. Інший втратив голос у детства і був німим, але його роботи говорили за нього. Третя заснувала стиль “ар-деко” і мала фундаментальне вплив на Європейське мистецтво. А когось у Москві звинуватили в "українському націоналізмі". Казимир Малевич, Олександра Екстер, Іван-Валентин Задорожній, Олександр Саєнко, Іван Приходько, Юлія Гушул, Ганна Собачко-Шостак, Василь Корчинський – герої нової колекції головного українського бренду вишиванок Etnodim. 

Etnodim

Вишиванки завжди говорили про почуття та цінності українців: Дерево життя, родючість землі, чоловічу та жіночу сили. Час іде, цінності залишаються, але вони набувають нових образів і сенсів. Etnodim створює вишиванки нашої години і своїми орнаментами говорити про сучасну Україну. У колекціях бренду є вишиванки, присвячені Розстріляному Відродженню, Криму, Квітам України, київським каштанам та унікальній українській мозаїці. 

Ніні Etnodim презентує нову історію, вдохновлену Мистецькою спадщиною України. У ній відроджуються і знаходять нове, сучасне прочитання мотивів та візерунків, закарбованих у генетичній пам'яті кожного українця – роботи художників, які прославляли і продовжують прославляти нашу країну у світі. 

“До кого ми звернулися сьогодні? Хто вони? Творці культурної картини України. Ті, хто надихає наших дизайнерів. Ті, що продовжують давати поштовх та життя всьому українському. Так само як музеї та галереї зберігають цінні картини, тепер ми маємо власну художню колекцію, якою хочемо поділитися з вами”, – команда Etnodim.

До художньої колекції увійшли сім вишитих суконь, шість вишиванок і лляна жилетка – у кожній з них збережений почерк, особлива стилістика та кольори автора, якому вона присвячена. 

Сарафан з аплікацією та вишивкою. Malevych нагадує роботи Казимира Малевича, який працював у стилі супрематизму. Прямі геометричні фігури добре простежуються у верхній частині виробу та по низу сарафану. 

Коротке плаття Екстер з довгими широкими рукавами складається з різних яскравих кольорів тканин, чітких та різких ліній, що підкреслюють неповторний стиль художниці. Два плаття-міні із вишивкою Приходько – жовте та блакитне –  натхненні світоглядом та роботами художника Івана Приходька, його чесним та наївним поглядом на життя, безмежною та щирою любов'ю до України та її природи. 

Довге біле плаття з яскравими фантазійними квітами. Sobachko виконана у яскравих кольорах, притаманних стилю художниці Ганні Собачко-Шостак, яка представляла народний футуризм. 

Плаття-сарафан із поясом із китицями та сорочка із коротким рукавом Gushul натхненні яскравими та життєрадісними роботами художниці Юлії Гушул, у яких відчувається зв'язок з природою і з чимось надприродним. 

Лляні вишиванки Корчинський, представлені у бежевому та зеленому кольорах, зберігають мотиви робіт художника Василя Корчинського, зокрема лаконічність та вишуканість витинанки, його улюбленої техніки.

Сорочка із довгими рукавами Saenko виконана у стилі та кольорах, притаманних художнику-графіку. У своїх мозаїках автор зображував природу, тож на сорочці можна знайти її елементи: аист, листя очерету та інші рослини.

Лляна сукня із рукавами-ліхтариками та камізелька Задорозній – омаж художнику Валентину Задорожньому, який працював у стилях реалізму та неофольклоризму та вирізнявся оригінальністю композиції, досконалими малюнками та гармонією кольорової гами.

Etnodim 7

Etnodim 6

Etnodim 3

Etnodim 2

Etnodim 1
 

Etnodim 4

Об'єднуючи у своїх вишиванках імена геніальних українських митців, Etnodim символічно випускає колекцію до Всесвітнього Дня вишиванки – свята, яке в умовах війни з росією і неймовірної об'єднаності українського суспільства стає черговим приводом заявити про силу і волю українського народу, вічність і безсмертність нашої культури, красу та безмежний талант наших людей. 

Художня колекція Etnodim доступна на сайті бренду Etnodim.com.ua, а також у Київському магазині за адресою Верхній Вал 58/28. Частину прибутку команда Etnodim спрямовує на допомогу Збройним силам України. Від початку повномасштабної війни бренд уже передавши українській армії 550 тисяч гривень із прибутку і ще 500 тисяч із проекту донатів на сайті.

Читайте також: ВИШИВАНКА У МОДІ. ВЖЕ БІЛЬШЕ 100 РОКІВ.

Статті на тему