UA
RU

FROLOV HOT COUTURE

Редагувати переклад
Нова колекція
 FROLOV задумувалася задовго до початку війни, на думку Івана Фролова, «якщо ми будемо повертати, то ми не такі, ми не такі».

FROLOV 13

За кілька місяців колекція HOT COUTURE набула десятка нових значень, перевтілень і надихалася різними, іноді суперечливими явищами. Символікою українських вінчальних обрядів; еротизмом художників-примітивістів 20 століття; декоративним орієнталізмом 19 століття; українськими художниками, які належали до першої хвилі еміграції до Парижа у XX столітті; похованою сексуальністю італійського кіно білих телефонів 30-х років. Усі ці теми швидко змінювалися і були вже неактуальними за кілька днів. 

«Я знаю що одна з найважливіших колекцій, яку я створив за останні роки. Напевно, через великий спектр емоцій, які в неї вкладені», – зізнається Іван Фролов. Ці еклектичні емоції зображаються в одязі: весільні сукні, пір'я неонових кольорів, драматичне мереживо, розбиті серця. 

Еклектичним був і процес створення колекції. Йому притаманні рисі кінематографу та поезії сюрреалістів. Які визначальну роль віддавали монтажу, та техніці колажу, де поєднувалися непередбачувані речі, а результат зовсім не нагадував першочерговий задум. 

«Для створення промов наші майстри використовують безліч кутюрних технік, технологій, матеріалів, що відотожнює FROLOV з високою модою. Офіційно ми ще не є брендом haute couture, але з детства мені здавалась дуже дотепною гра слів: коли haute на слух сприймається як hot. У нашому випадку це не помилка, а іронія, яка найвлучніше описує незмінну стилістику нашого бренду – ми продовжуємо досліджувати сексуальність і створювати гарячі, відверті, але вишукані образи. Відтепер ми двічі на рік випускатимемо наші HOT COUTURE колекції під час кутюрної тижня моди, а також дві ready-to-wear колекції», – додає Іван Фролов. 

FROLOV 7

FROLOV 6

FROLOV 2

FROLOV 16

FROLOV 14

FROLOV 9

FROLOV 5

Кампейн колекції зняла фотографка, креативна директорка та візажистка Sasha Gymn. Вона багато років жила в Києві і відома своїм сюрреалістичним стилем та дослідженням української та східноєвропейської культури у своїх роботах. 

На думку Саші, FROLOV – це елегантний бренд, але з дуже сильним характером, який також уособлює важливу українську рису – містичність/таємничість та двозначність, яку Саша передала у зйомці. 

Основна ідея Саші полягала в тому, щоби знімати моделей навколо манекена, якого важко відрізнити від реального людини. У місці, яке могло б виглядати так, як це відбувається в інтер'єрах України 90-х років.  

«Створення шкірного персонажа було суцільним задоволенням, від макіяжу до зачіски, моделі повністю перевтілювалися. Шкірна дівчина є особливим персонажем, замкненим у цій кімнаті, вона є чи то манекеном, чи то реальною жінкою, але також рухається, навіть бігає, одинока, але також потребує уваги, спостерігає навколо, нудьгує, гуляє, грається. Це майже як блукання у кімнаті, де у кожному персонажі постійно є двозначність. А музика Лі Вей Сві робить відео ще більш загадковим. Звичайно, в історії є напруга, я дозволю вам здогадатися, звідки. З FROLOV ми спробували відтворити цю сильну українку, горду, загадкову та вільну», - Sasha Gymn.

FROLOV

FROLOV 1

FROLOV 8

FROLOV 3

FROLOV 12

FROLOV 11

FROLOV 4
  

Photo and video director: Sasha Gymn @sasha_gymn

Статті на тему