Фото: instagram/jeanpaulgaultier
Згідно з італійським законодавством, будь-яке використання творів мистецтва країни, що перебувають у державній власності, для продажу товарів потребує дозволу та сплати мита.
“Модельєри регулярно використовують зображення з роботами художників галереї, і більшість з них знайомі з італійським законодавством“, – розповідає Ейке Шмідт, директор Уффіці. «Розмір мита залежить від обсягу продажу, ціни, за якою продаються товари тощо».
Цікаво, що Уффіці використовує спеціальне програмне забезпечення, яке відстежує, чи використовуються його витвори мистецтва для продажу товарів в Інтернеті. А також часто отримує інформацію від пильних передплатників у соціальних мережах.
Читайте також: ІНСТИТУТ КОСТЮМА ОГОЛОСИВ ТЕМУ MET GALA-2023: ГОЛОВНИМ ГЕРОЄМ БАЛУ СТАНЕ «ГІЧКОК СВІТУ МОДИ»