
GUNIA Project x LUTIKI: лютий лютує, бо весну чує
Бренди GUNIA Project та LUTIKI об’єдналися, щоб створити спільну прикрасу – підвіску з символічним написом “Лютий лютує, бо весну чує”. Весь прибуток з продажів буде направлено проєкту “Землячки. Український фронт”, що підтримує захисниць на фронті. Мета GUNIA Project та LUTIKI – зібрати 200 тисяч гривень на закупівлю жіночого тактичного взуття.

Фраза “Лютий лютує, бо весну чує” нагадує нам про найзліший місяць в нашому житті, але разом з тим, підкреслює, що весна неодмінно станеться, що зло відступить, а добро переможе. Як у давнину українці уповали на прихід весни, так і всі ми сьогодні уповаємо на весну. А разом з нею –на жіночу силу, теплоту та перемогу.


Читайте також: VESNA 2023: ОРГАНІЧНА КРАСА ТРАДИЦІЙ В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ GUNIA PROJECT
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику