Український бренд LONDI представляє нову колекцію “How to sleep”, в якій переосмислює поняття одягу для сну та відпочинку.
Новий сезон український бренд LONDI вирішив присвятити дослідженню сну, зокрема — моменту, коли тіло стає розслабленим, а свідомість мовчазно переходить у стан дрімоти, залишаючи позаду всі справи та турботи. Героїні весняно-літньої лінійки повністю уособлюють цей настрій — вони спокійні, мрійливі та розслаблені.
«У новій колекції ми не просто створюємо одяг для відпочинку, ми творимо візуальну поезію, яка передає сам медитативний процес занурення у світ сну. “How to sleep” — це розповідь про дрімоту, портал у світ сну, який може застати тебе будь-де. І найкраще, що ти можеш зробити, це піддатися його силі та поринути в солодкі обійми», – коментують в LONDI.
Кожна річ із нової колекції втілює ідею перетворення комфортного одягу для сну в акцентний вибір для повсякденного використання. Всі моделі мають м’які вільні силуети та лінії, що підкреслюють внутрішнє бажання знайти момент спокою у сні чи в будь-якому іншому місці.
Дизайнери продовжують працювати зі знаковими для бренду речами та техніками. Зокрема, в колекцію одягу увійшли оновлені комплекти білизни, переосмислені сукні, боді з характерним для LONDI драпіруванням, а також піжамні комплекти, що складаються із кофти та штанів. Особливим акцентом стали шовкові топи у перламутрово-рожевому та молочному відтінках.
Читайте також: Трипільські мотиви у дропі до Великодня в рамках лінійки ARTISANAL бренду LITKOVSKA
Новинки бренду вже доступні на сайті бренду.