UA
RU

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0

JUL раптом надає своє бачення того, як могла б виглядати легендарна міфічна квітка, оспівана Володимиром Івасюком.

На цей раз у спільної колекції з Ukrainian Folks – Червона Рута 2.0

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0-Фото 1

 «Червону Руту» з перших акордів упізнає кожен українець. За 52 роки з дня свого першого звучання вона стала неофіційним гімном української ідентичності настільки, що пісня часто сприймається за народну. У 2021 році до 50-річчя композиції бренд JUL вперше випустив колекцію-присвяту “Червоній Руті”. Тоді під час роботи над сукнями команда бренду познайомилася із сестрою композитора, Оксаною Івасюк, та заручилася її великою підтримкою. Цьогоріч у колаборації з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks виходить повноцінна колекція, присвячена безперечно найкращій українській пісні про кохання.

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0-Фото 2

Основним елементом колекції стала красна рута. Інтерпретувати своє бачення міфічного квітка JUL x Ukrainian Folks довірили художниці Олександрі Плавінській (ASSHA), яка зобразила символ кохання у виразному багряно-червоному кольорі на лепестках, у поєднанні з насиченим жовтим та чорним відтінками. 

Читайте також: ПОВЕРХНА ОДЯГА ДЛЯ КОМФОРТНОГО ЛІТА У ДРОПІ HUKH

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0-Фото 3
Головна візуальна деталь стала основою вкороченого жакету, міді-спідниці, жилету та напівпрозрачного лонгсліву, що легко комбінуються між собою. Традиційно, окрім авторського принта, всередині промов на тканинних бирках написані рядки з пісні — «Ти у мене єдина, тільки ти, повір». Особливу увагу JUL x Ukrainian Folks приділили сукням. Акцентуючи увагу на деталях та лаконічних формах, бренд розробив кілька варіацій різної довжини. Біле сукня прямого силуету додає стриманості завдяки продовженим елементам, а молочне сукня-комбінація, украшена мереживом, відображає грайливість та мрійливість вкоханості. Альтернативною складовою колекції стала футболка з яскраво-червоним написом «Червона Рута», який розробив дизайнер
Антон Синиця.

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0-Фото 4

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0-Фото 5

«Дівчата полюбили історію «Червоної руті» у наших сукнях. Ми вирішили дати продовження цьому: за неї постійно живлять наші покупці, а ще дуже хотілося, щоб цей міфічний квіток залишався не лише у пісні, а й мала своє відображення у промовах JUL. Також цього разу ми розширили розмірну сітку, додавши розміри XL та XXL.

Це наше нове бачення червоної рути, квітки, яку ніхто не бачив. Лише здогадка, якою вона є насправді», — розповідає Юлія Логвін, основниця бренду.

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0-Фото 6

«Цього разу ми вирішили не зупинятися лише на сукнях, і створили більш різнобічну колекцію. Вона про різних жінок, про різні смаки, про різні вподобання. Але все це об'єднано спільною піснею, на мою думку, найкращою про кохання. Хочеться, щоб ці речі дарували людям любов. Іноді здається, що її стало мало у світі, тому потрібно її множити», — додає Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks.

Колекція доступна для замовлення на сайті, а також у київському шоурумі на Мечникова, 6 

Про пісню: Вперше “Червона рута” була виконана у вересні 1970 року на Театральній площі у Чернівцях у прямому ефірі телепередачі “Камертон гарного настрою” тоді ще 21-річним студентом медичного університету Володимиром Івасюком та співачкою Оленою Кузнєцовою. Після “Червону Руту” виконали Назарій Яремчук та Василь Зінкевич “ВІА Смерічка”, і вона стає всесоюзним хітом. На роки творчості Володимира Івасюка (1970-1979) припадає “золота епоха” естрадної музики та розквіт українського фанку. За тридцять років життя Володимир Івасюк написав понад сто пісень, серед яких: “Балада про дві скрипки”, “День з тобою”, “Я піду в далекі гори”, “Пісня буде між нами”, “Залишені квіти” та “Водограй” .

________________________________________________________________________

JUL - український масмаркет бренд одягу. У JUL ми абсолютно впевнені, що звичайна біла футболка має коштувати як звичайна біла футболка. Без цього твердження неможлива наша місія — ми прагнемо, щоби стильні та якісні речі були доступні жінкам усіх міст України незалежно від рівня доходів, типу фігури та поглядів на життя. Саме тому кожного дня на своєму власному виробництві ми займаємося створенням одягу високої якості з адекватною ціною. Засновницею та креативним директором бренду є стилістка Юлія Логвін. Всі речі від JUL створюються в Україні та з любов'ю до наших жінок.

Ukrainian Folks - візуальний щоденник етнографічних українських див, що не претендує на наукову експертність у народознавстві. 




Статті на тему