UA
RU

Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein

Редагувати переклад
Calvin Klein представляє нову рекламну кампанію #mycalvins - The Language of Calvin Klein.
Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein-Фото 1

Бренд Calvin Klein представляє кампанію The Language of Calvin Klein (Голос Calvin Klein), яка присвячена свободі самовираження за допомогою слів, які ми вимовляємо та одягу, який ми носимо. Епізоди зрежисовані дуетом rubberband, а фотографами виступили Ренелл Медрано та Хонг Чан Хен. Кожен фрагмент присвячений будням героїв кампанії: рутині, розмовам із самим собою, мріям, роздумам, поезії, зверненню до незнайомців.

Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein-Фото 2
Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein-Фото 3
Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein-Фото 4
Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein-Фото 5

Героями кампанії стали: Демсон Ідріс, актор театру та кіно, Deb Never, співачка, автор пісень, Домінік Файк, співак, автор пісень та актор, JENNIE, південнокорейська співачка та реп-виконавиця, Франческа Скорсезе, актриса, студентка режисерського факультету, Кайя Гербер, модель та актриса, Мозес Самні, співак та автор пісень.

Читайте також: Бренд Anna October випустив колекцію переосмисленої весільної моди

Старт рекламної кампанії супроводжується запуском нової колекції Calvin Klein Осінь 2021 – переосмислені класичні силуети бренду, в основу яких закладено мінімалізм, комфорт та універсальність. Нижня білизна із органічної бавовни лінії Modern Cotten доповнена фірмовою гумкою з логотипом Calvin Klein.

Кайя Гербер, Домінік Файк, Франческа Скорсезе та інші у новому кампейні Calvin Klein-Фото 6

Капсула екологічних та елегантних моделей Modern Structure виконана з перероблених матеріалів. Calvin Klein Jeans представляє футболки та худі, доповнені монограмою бренду, прямі джинси у стилі 90-х та куртки з органічного деніму. При його виробництві використані методи обробки, що витрачають менше води та енергії, ніж при виготовленні традиційної тканини джинсу.

Статті на тему