Дроп 4308 присвячений бригаді «АЗОВ».
Це три рюкзака, які не можна купити, але можна отримати за донат під час розіграшу на сторінках @signal.fund та @keeppacks.
Протягом трьох тижнів команда розіграє по одному виробу (офіційний старт – 20.02.2023, а оголошення третього переможця – 10.03.2023). Для участі необхідно зробити внесок у Монобанку суму кратну 500 грн, зазначивши в коментарях переказу свій інстаграм профіль. Кожні наступні 500 грн збільшують шанс на виграш.
Всі зібрані кошти акумулюють в Signal Fund, офіційному фонді-партнеру АЗОВ, на закриття потреби бригади.
Лімітована версія ролл-топу «Поділ 4308» зроблена з водовідштовхувального нейлону та має додаткову розгрузку в формі бронежилета зроблену з CORDURA® 500D.
«У розробці рюкзака понад усе нам хотілося уникнути тривіальностей, але в той самий час витримати кольорову відповідність камуфляжу 4308. Це вийшло завдяки творчій синергії і вільній фантазії Богдана Яремчука. У цій співпраці особливою для нас є можливість поєднати наші громадянські і творчі прагнення у одному значному проекті разом Ukrainian Signal та Богданом Яремчуком заради допомоги у забезпеченні бригаді АЗОВ і відповідно задля нашої спільної перемоги.» – каже команда keep.
Всередині рюкзака, як і на всіх виробах keep – маніфест. У дропі 4308 маніфест, присвячений «Азову», написаний авторкою Іриною Виговською.
Кожен ваш рух буде з думкою, зі змістом, буде у пам’яті. Кожен ваш рух означатиме, що ви не осторонь. Ви робите все в ім’я перемоги і ні на секунду не забуваєте, якою ціною ви ходите містом із рюкзаком.
Бути разом означає бути сильними. Стояти плечем до плеча. Як стіна, через яку не перелізеш. Створювати кордон між тим, що захищатимеш попри все, і тим, що з часом поросте травою. Бути разом означає ніколи не залишати своїх. Особливо, коли свої йдуть до бою. За тебе і заради країни.
Ворог боїться Азову. Але він не знає, що Азов тепер — вся країна. І ви.
Я хотів створювати дизайн рюкзака на єдності тилу і фронту, не заграючи з мілітарною естетикою і враховуючи утилітарність в повсякденному житті. Почав з дослідження – історії АЗОВу, їх цінностей, візуальних елементів, як військові виділяють себе. Те, що зможе підказати вектор і задати характер. Так, з’явилася концепція з бронежилетом, як символ захисту, який здобувається і відстоюється нашими героями. За основу взяв класичний рол-топ Поділ (наш спільний експеримент дизайн бюро spiilka та keep). Першу ітерацію змайстрував з картонних конструкцій, накладаючи на оновлений ролл-топ, і знаходячи оптимальні форми. Разом з keep® ми підбирали нові тканини, фактури, фурнітуру, проходили чимало варіацій сборок бронежилета, щоб отримати пілот,
– розповідає арт директор Бо Яремчук.
«Ми віримо, що українська сучасна культура має потужний голос, характер та силу представляти Україну світу. Тому наша «сігналівська» суперсила — вміння знаходити таланти та створювати майданчики для колаборацій. Об’єднання урбаністичного бренду Keep та арт-директора Бо Яремчука — це приклад того, як різні сфери можуть гуртуватися і бути тилом для тих, ким ми пишаємося і кому ми вдячні» — розповідає Ані Казарян, ко-фаундерка Ukrainian Signal та Signal Fund, кріейторка та продюсерка проєкту.
Чому Азов?
Благодійний фонд Signal Fund, офіційний фонд-партнер бригади «Азов».
«Азов» – один із найбоєздатніших бойових підрозділів світу. До того ж це не просто підрозділ, а національна ідея, символ стійкості і незламності. Вони 86 днів (82 з яких – у повному оточенні) тримали оборону Маріуполя – свого міста, яке вони ще неодмінно повернуть. Ми маємо допомогти їм у цьому і нагадати, що кожен наш крок тут – з думкою про них», – коментує команда фонду.
Команда проєкту:
Творчо-конструкторська команда бренду keep®
Бо Яремчук — арт-директор
Ані Казарян — авторка проєкту та продюсерка
Ірина Виговська — авторка маніфесту
Дмитро Стогнієнко — режисер
Кирило Шлямін — оператор
Микита Аніканов — помічник продюсера
Олександр Шмига — веб продакшен