Ролик ставить на перше місце сімейні цінності та нову колекцію, звичайно.
Ви готуєтеся до новорічних свят? А ось люксові бренди та модні будинки вже у повній бойовій готовності. Louis Vuitton не перший цього сезону представив свій різдвяний кампейн (його випередив Gucci), але ролик коштує вашого перегляду.
Над відео працював Роман Коппола, американський режисер, номінований на премію «Оскар», а головну роль виконала французька актриса Стейсі Мартен. Як і належить різдвяному кампейну, ключовою ідеєю було продемонструвати сімейні цінності та красу новорічних свят. Тому весь ролик актриса подорожує з однієї чарівної кімнати в іншу, де глядачеві надається можливість розглянути брендові аксесуари, у вигляді валіз, нові моделі та незмінну класику.
Рекламна кампанія умовно поділена на чотири блоки, де у кожному демонструється окрема колекція. Перший – це “Хмарний замок”, до якої увійшли класичні моделі, другий – “Снігопад”, де представлена гірськолижна капсула, третій блок включає презентацію “Будиночка Вів’єн”, в якому можна розглянути елементи декору з колекції Objects Nomades, і останній, завершальний блок – це “Вечірка” зі святковим та яскравим одягом.
А поки ви дивитеся ролик і надихаєтеся новорічними образами, вся капсула бренду вже доступна на замовлення на офіційному сайті Louis Vuitton.