UA
RU

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)

Редагувати переклад
O(FourFour)
 — київський бренд дизайнерського одягу з динамічною чотирирічною історією. Його відрізняють гібридна естетика в широкому діапазоні – від водного спорту до міського туризму, використання високоякісних, високотехнологічних та екологічних матеріалів, сміливість та витриманість у конструктивних та стилістичних рішеннях.

Міський туризм - у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 1

ESSENCE — двочастинний весняно-літній дроп бренду. Перша, більш весняна, частина в основному присвячена темі city tourism, і складається з речей, які комфортно носити під час довгих прогулянок. Друга ж частина дропу буде присвячена водній стихії та вийде наприкінці травня.

До першої частини дропу увійшли 15 речей . Окрему увагу бренд приділив трекінговому комбо, що складається з трьох самостійних одиниць: трекінгового жилету КАРІЕР, спідниця ШЕЛЛ та спідниці КАТ. Завдяки надзвичайним конструкторським здібностям команди бренду, довга спідниця має аж 11 базових варіантів носіння. Бренд також презентує два лонгсліви у новій перфорованій переробленій технологічній тканині, що виготовлена з поліефірної пряжі, отриманої з постіндустріальних та постспоживчих відходів (пляшки, плівки і т.д). Вона легка, дихаюча та швидко сохне. Два бодісьюти, що увійшли до дропу представлені в нових принтах, створених у вигляді об’ємних картин, а не патернів. Джерсі Ґоуст має унікальний крій з заокругленими лініями та виконаний з високоякісного технологічного матеріалу з особливими структурою та фактурністю, що забезпечує ідеальну повітропроникність, швидке висихання та захист від УФ-променів. Серед інших речей є штани НОРІ, хаорі-куртка ТЕМПЕСТ, шорти ВАЛОР, топ МАНТА та балаклава СИНАПС .

"Для мене це дуже знаковий момент, бо оглядаючись назад, наші речі із серії city tourism були дуже простими. Зараз частина city tourism в ESSENCE — це технічні витвори мистецтва. Мені особливо подобається те, як ми стали занурюватись у конструктиви. Я можу сміливо назвати частину нашого дропу зараз конструктивно-дизайнерським ”, — говорить засновниця бренду, Віта Ноздрачова.

Міський туризм - у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 2

Міський туризм - у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 3

Одним з над важливих етапів створення колекції є відбір тканин та якісної, надійної фурнітури. Для створення кожного айтему тканини підбирали індивідуально та кропітливо, щоб отримати безкомпромісний результат. Акцент на деталях та увага до них, як у формах та конструкціях так і в найменших нюансах, до прикладу ниток, що були виготовлені персоналізовано під колір пантону.

''ESSENCE — це об’ємніша, деталізована, удосконалена есенція того, чим початково був O(FourFour), і того, чим на своєму шляху він зумів стати’’, – Марія Гавриш, креативний директор O(FourFour).

Міський туризм - у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 4

Міський туризм - у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 5

Міський туризм - у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 6

Читайте також: БОСОНІЖКИ KITTEN HEEL, НА ТАНКЕТЦІ ТА КОВБОЙКИ В ЛІТНІЙ КОЛЕКЦІЇ KACHOROVSKA  

Статті на тему