Новий етап: топові моделі Victoria's Secret заснували свій особистий спортивний бренд
Жасмін Тукс та Жозефін Скрівер тепер стали підприємницями.
Дві топові моделі Victoria's Secret вирішили, що їм мало просто кар'єри манекенниць і настав час зайнятися чимось новим. Так народилася ідея запустити власний бренд спортивного одягу Joja. Назва компанії походить від лайфстайл-порталу Жасмін та Жозефін, який вони ведуть з 2016 року (ви також помітили цю гру букв у назві?)
Моделі представили відразу 28 позицій спортивного одягу, але головним козирем їхньої першої колекції стало те, що кожен елемент лінійки може поєднуватись один з одним. Відтепер не доведеться купувати багато комплектів, щоб урізноманітнити свій спортивний гардероб, достатньо міняти топи чи лосини. А все тому, що дівчина розробила універсальну колірну гаму.
Ви поводитесь як сестри, і це цінно. Ви почуваєтеся частиною команди. Дух товариства, який ви отримуєте, наводячи своїх подруг на тренування, це додаткова мотивація. Ми хотіли донести це до людей через наш одяг,
- Розповіли засновниці бренду.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Нова колекція вже доступна для замовлення на сайті Joja. До неї увійшли лосини та топи широкої розмірної сітки від XS до 2XL. Комплекти представлені в білому, кремовому, тілесному, ліловому, теракотовому та чорному кольорах. Ціна спортивного одягу варіюється від 64 до 104 доларів (від 1850 до 2950 гривень).